  • 1. Data: 2008-04-02 20:09:13
    Temat: Przelewy z karty kredytowej
    Od: "Wojt" <k...@g...pl>

    Witam.
    Ktory bank oferuje mozliwosc przelewania pieniedzy w internecie z konta
    karty kredytowej na dowolne konto traktujac to jako operacja bezgotowkowa?
    Ja uzywam w ten sposob karty kredytowej BZWBK przelewajac czesc srodkow z
    konta karty na konto osczednosciowe w innym banku i calkiem dobrze na tym
    wychodze. Czy inne baki rowniez daja taka mozliwosc na swoich KK?

    Pzodrowienia

  • 2. Data: 2008-04-02 20:14:48
    Temat: Re: Przelewy z karty kredytowej
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 2 Apr 2008 22:09:13 +0200, Wojt wrote:

> [...]
    > konta karty na konto osczednosciowe w innym banku i calkiem dobrze na tym
    > wychodze. Czy inne baki rowniez daja taka mozliwosc na swoich KK?

    Było wczoraj na grupie.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2008-04-02 20:29:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojt" ft0p5a$ubk$...@a...icm.edu.pl

> [...]
    > konta karty na konto osczednosciowe w innym banku i calkiem dobrze na tym
    > wychodze. Czy inne baki rowniez daja taka mozliwosc na swoich KK?

    GetInBank daje takie przelewy za free, a z Citi możesz regulować płatności
    typu gaz czy czesne. :) Bierzesz duży limit w Getin, Citi, mBank i w WBK,
    po czym spłacasz wszystkie cztery karty dwiema kartami (Getin i WBK) zaś
    wszelkie płatności zrzucasz na Citi. Przy niekończących się limitach rzędu
    100 tysięcy złotych masz w kieszeni po roku kilka tysięcy złotych, jeśli nie
    masz nigdzie debetu, a jeśli masz debet, oszczędzasz ze trzy razy więcej. :)

    Nie jest to majątek, ale te pieniądze zawsze można na coś ciekawego wydać. :)
    (na przykład na spłacanie tych limitów lub wycieczkę/wakacje)

    --