  • 1. Data: 2008-04-02 20:21:32
    Temat: przeniesienie KK z BPH do Mbanku
    Od: t...@g...com

    witam

    mam karte Visa silver BPH, ale chce zrezygnowac z tego banku, zamnkąć
    rachunki itd.

    mam natomiast konto w Mbanku i chcialbym tam przeniesc swoją KK. tyle
    ze KK z bph jest wydana na podst zastawu , a dokladnie lokaty. czy
    chcac przeniesc taką karte mbank moze robic problemy.

  • 2. Data: 2008-04-02 20:40:44
    Temat: Re: przeniesienie KK z BPH do Mbanku
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 2 Kwi, 22:21, t...@g...com wrote:
> [...]
    > ze KK z bph jest wydana na podst zastawu , a dokladnie lokaty. czy
    > chcac przeniesc taką karte mbank moze robic problemy.

    Na wyciągu bankowym nie jest napisane na jakiej podstawie jest wydana
    karta. Zamykasz kartę i rachunek karty (dwie dyspozycje). Problem może
    się pojawić w mBanku przy weryfikacji jeżeli nie masz stałych
    dochodów.
    Powodzenia.

  • 3. Data: 2008-04-02 20:44:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Kwi, 22:21, t...@g...com wrote:
> [...]
    > ze KK z bph jest wydana na podst zastawu , a dokladnie lokaty. czy
    > chcac przeniesc taką karte mbank moze robic problemy.

    Kopiuja umowe oraz zabieraja trzy ostatnie oryginalne wyciagi.

    Nie wiem, czy umowe czytaja :)
    Zakladam, ze interesuje ich glownie czesc dotyczaca limitu.

    Mialem aneks - podnoszenie limitu w BPH z smiesznego na zabawny, to
    pani ( w punkcie finansowym mBanku - tam przeslali dla mnie umowe do
    podpisu) skopiowala sobie tylko ten aneks, bo mial ostatecznuy limit i
    byl cienszy.

    Uwaga - w BPH musisz (z pisemnym potwierdzeniem) zglosic , ze KK
    bedzie niewznawiana 2 miesiace przed wznowieniem (ja dla kwietniowej
    na wszelki wypadek zglosilem w styczniu, bo nie ma rozpiski jak liczyc
    te dwa miesiace)

    Stara KK wypowiadasz do tygodnia od otrzymania mBankowej - infolinia
    plecie, ze razem z umowa, ale z umowa dostajesz zobowiazanie do
    wypowiedzenia jesli dostaniesz KK mBanku.

    Limit podnosza o 20%.

  • 4. Data: 2008-04-02 20:54:17
    Od: t...@g...com

    On 2 Kwi, 21:44, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > plecie, ze razem z umowa, ale z umowa dostajesz zobowiazanie do
    > wypowiedzenia jesli dostaniesz KK mBanku.

    ale czy w ogole beda mnie pytac na jakiej podst mam karte, zaznaczam
    ze nie mam stalych dochodow, wiec czy w ogole mam szanse na te karte

  • 5. Data: 2008-04-02 21:03:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Kwi, 22:54, t...@g...com wrote:

    > ale czy w ogole beda mnie pytac na jakiej podst mam karte, zaznaczam
    > ze nie mam stalych dochodow, wiec czy w ogole mam szanse na te karte

    Wypelniasz wniosek o KK z poziomu konta w mBanku.
    Tam sa rubryki dotyczace wysokosci dochodow, nazwy i adresu pracodawcy
    oraz posiadanych KK.
    Zaswiadczenia z pracy przy przenoszeniu nie wymagaja.

    Obejrzyj sobie wniosek z poziomu strony z oferta kart mBanku - dla
    nieklienta , zeby nie chcialo zalogowania.

    Ktos pisal, ze jakas firma sprawdza dla nich, czy dany zaklad pracy
    istnieje i czy wyglada wiarygodnie.