  • 1. Data: 2009-02-26 23:45:25
    Temat: Re: Przelewy do ZUS i US w Eurobanku.
    Od: "mirek" <m...@w...op.pl>

    O ile pamietam, to sa jako osobne kategorie w platnosciach z
    rozwijanymi listami US i ZUS-ow.

    Są, ale i tak wszystkie dane (nip, pesel) trzeba wprowadzać.

  • 2. Data: 2009-03-04 23:03:42
    Temat: Przelewy do ZUS i US w Eurobanku.
    Od: "mirek" <m...@w...op.pl>

    Jal w Eurobanku Online zdefiniować przelewy do zus i us tak aby przy
    kolejnych przelewach zmieniać tylko okres skladki/podatku i sumę? W "dodaj
    odbiorcę" nie ma opcji zus i us. Konto mam dopiero kilka tygodni i może nie
    potrafię tego znaleźć. W Inteligo i w Citi wszystko było jakoś bardziej
    intuicyjne.
    Mirek.

  • 3. Data: 2009-03-05 06:37:54

    On 5 Mar, 00:03, "mirek" <m...@w...op.pl> wrote:
> [...]
    > intuicyjne.
    > Mirek.

    O ile pamietam, to sa jako osobne kategorie w platnosciach z
    I tutaj zonk - nie mozna zdefiniowac przlewow przyszlych - tylko
    zatwiedzic "dzisiaj".

    Nie korzystam, al ekiedys przegladalem opcje z okazji jakiejs dyskusji.