  • 1. Data: 2007-12-06 21:57:57
    Temat: Przelew z rachunku karty kredytowej
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Czy w przypadku przelewow z rachunku karty kredytowej (oplaty typu
    gaz, prad itd) traktowane sa one jako tranzakcje bez gotowkowe czy z
    bankomatu?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2007-12-06 22:06:30
    Temat: Re: Przelew z rachunku karty kredytowej
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In
    f.googlegroups.com,
    *Rafal M* wrote:

    > Czy w przypadku przelewow z rachunku karty kredytowej (oplaty typu
    > gaz, prad itd) traktowane sa one jako tranzakcje bez gotowkowe czy z
    > bankomatu?

    zalezy od banku/karty kredytowej
    Getin, BZWBK, Citi, Rajfi amplico - bezgotowkowe
    pozostale rajfi - gotowkowe
    W mille chyba byla promocja ze bezogotowkowe, teraz juz wydaje mi sie ze
    gotowkowe - trzeba sprawdzic w TOiP.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-12-06 22:18:01
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    darnok <d...@a...spam.ch> wrote:
    > zalezy od banku/karty kredytowej
    > Getin, BZWBK, Citi, Rajfi amplico - bezgotowkowe

    W citi jako bezgotowkowe sa traktowane tylko przelewy na rachunki
    'dostawcow mediow' (zdefiniowane przez CitiPhone) posostale sa
    jako gotowkowe.

    a.

  • 4. Data: 2007-12-06 22:20:01
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 6 Dec 2007 23:06:30 +0100, darnok wrote:

    > zalezy od banku/karty kredytowej
    > Getin, BZWBK, Citi, Rajfi amplico - bezgotowkowe

    W przypadku Citi jako bezgotówkowe traktowane są tylko wybrane (przez bank
    rzecz jasna) przelewy.

    Poza tym chyba jeszcze któraś z kart Lukasa ma przelewy bezgotówkowe.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2007-12-06 23:04:39
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Poza tym chyba jeszcze któraś z kart Lukasa ma przelewy bezgotówkowe.

    Citi VISA Gold, ale tylko za "prąd, gaz, wodę, telefon."

    a.

  • 6. Data: 2007-12-07 06:37:30
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał

> [...]
    > pozostale rajfi - gotowkowe
    > W mille chyba byla promocja ze bezogotowkowe, teraz juz wydaje mi sie ze

    W Mile jest posrodku ;-)
    Przelew na spłatę innej KK i rachunków jest oprocentowany na 9,9% a gotówka
    ponad 20%
    Ale odsetki lecą jak dla gotówki

    Sławek

  • 7. Data: 2007-12-07 08:35:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Wemif napisał(a):

    > W citi jako bezgotowkowe sa traktowane tylko przelewy na rachunki
    > 'dostawcow mediow' (zdefiniowane przez CitiPhone) posostale sa
    > jako gotowkowe.

    Czynsz i czesne za studia też można opłacać.
    Ja dzięki temu mam kilkaset punktów miesięcznie więcej. :)

    --
    Wojciech Bancer

  • 8. Data: 2007-12-07 12:00:41
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Citi VISA Gold, ale tylko za "prąd, gaz, wodę, telefon."

    mieszkanie, czesne ... wg ich regulaminu

  • 9. Data: 2007-12-07 17:32:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message

    > Citi VISA Gold, ale tylko za "prąd, gaz, wodę, telefon."

    Citi VISA Platinum LOT ;)
    czesc transakcji jest trektowana jako bezgotowkowe, a czesc jako gotowkowe.

    MK

  • 10. Data: 2007-12-07 17:58:43
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wemif <w...@a...pl> wrote:

    > Citi VISA Gold, ale tylko za "prąd, gaz, wodę, telefon."

    Oczywiscie chodzilo mi o Lukas VISA Gold.
    Natomiast Citi to chyba wszystkie, a nie tylko Gold.

    a.