  • Data: 2003-12-25 01:30:14
    Temat: Przelew srodkow z zagranicy nietypowy problem ?
    Od: "Dige" <dige@[nospam]neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Przelalem pewna kwote z amerykanskiego banku do Deutsche Banku w Polsce na
    konto walutowe prowadzone w dolarach amerykanskich.. W transferze tym
    uczesniczyl bank korespondent, ktorym byl City Bank Handlowy. Jak sie
    okazalo,w momencie gdy dotarly moje $ do Polski, Handlowy zamienil je
    rzekomo na zlotowki (oczywiscie po niekorzystnym dla mnie kursie), tylko nie
    wiem dlaczego skoro ja nie przelewalem gotowki na konto osobiste prowadzone
    w PLN, tylko w $.
    Teraz nasuwa sie pytanie, czy taka operacja byla zgodna z prawem i czy
    ktokolwiek ma prawo zamienic srodki z innej waluty na PLN w sytuacji
    analogicznej dla tu przedstawionej?

    Andrzej