  • 11. Data: 2003-11-16 11:54:11
    Temat: Re: Przelew do USA (zrobione)
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    zbiggy <z...@W...onet.pl> napisał(a):

    > chwalisz się (1), czy składasz ofertę (2)? ;-))
    >
    > jeżeli (1) - to czy możesz rozwinąć wątek (jak to zrobić)?
    > jeżeli (2) - to z całym szacunkiem, ale może ktoś się za chwilę pojawi, kto
    > by zrobił to jeszcze taniej - "ludzie przysyłajcie mi 260 zł a ja za
    > złotówkę wyekspediuję to gdzie tylko chcecie w 5 minut na dowolne konto na
    > dowolnym kontynencie - znacie mojego maila na onecie, więc transakcja jest
    > bezpieczna " :)
    >
    > Zbiggy.

    Chwale sie rowniez, ale to raczej oferta :)
    Jak to zrobie i czemu tak tanio ?
    Bo bedzie to jak napisalem wplata na konto w danym banku, a jesli nie bedzie
    go w poblizu, no to czekiem lub transferem ( wire transfer ).

    A czy mi ktos zaufa czy nie, to juz jego sprawa. Moze zawsze w Warszawie ze
    mna sie umowic na spotkanko i dokonamy transakcji.

  • 12. Data: 2003-11-16 12:26:38
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sat, 15 Nov 2003 23:26:46 +0100, Dawid napisal/a:

    > SHA? hmmmm....? nie wiem, nie miałem jakiegoś wyboru, więc chyba
    > standardowo (cokolwiek to oznacza :)))

    może najlepiej wkleję fragment odpowiedzi z banku na moje pytanie kiedys
    to najlepiej to wytlumaczy sprawe:
    "
    W przypadku płatności z
    opcją OUR (koszty ponosi zleceniodawca) bank pobiera dodatkową opłatę.
    Prowizja pobrana zostanie również przez banki zagraniczne - pośredniczące w
    realizacji płatności.

    Jeżeli kosztami wykonania płatności ma zostać obciążony beneficjent wówczas
    wszelkie koszty realizacji potrącane są z kwoty płatności, a na kocie
    beneficjenta zostaje zaksięgowana stosownie umniejszona kwota (płatność z
    opcją BEN).

    W przypadku gdy zleceniodawca ponosi wszelkie koszty do beneficjenta dociera
    pełna kwota przekazu (płatność z opcją OUR).

    Istnieje również możliwość dzielenia kosztów realizacji płatności pomiędzy
    strony transakcji (płatność z opcją SHA).
    "