  • 1. Data: 2005-07-05 19:52:17
    Temat: Przelew do Niemiec....
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Witajcie,
    czy ktoś ma jakiś sposób na płatność do Niemiec. Właśnie się dogaduję z
    gościem który ma interesującą mnie rzecz - ale jedyny sposób płatności
    który dopuszcza to przelew :( PayPal nie wchodzi w rachubę... Ceny
    przelewów trochę mnie porażają - około 50 zł Da się taniej?

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 2. Data: 2005-07-06 05:43:50
    Temat: Re: Przelew do Niemiec....
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Danny <d...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > który dopuszcza to przelew :( PayPal nie wchodzi w rachubę... Ceny
    > przelewów trochę mnie porażają - około 50 zł Da się taniej?

    Da, z konta Multikonto JA w Multibanku, wykonasz nawet z interentu taki
    przelew.
    Wyjdzie na pewno taniej niz 50 zl.

    Szczegoly 0 801 6 300 000 lub (0) 42 6 300 000

  • 3. Data: 2005-07-06 11:20:55
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Da, z konta Multikonto JA w Multibanku, wykonasz nawet z interentu taki
    >przelew.
    >Wyjdzie na pewno taniej niz 50 zl.
    >
    >Szczegoly 0 801 6 300 000 lub (0) 42 6 300 000

    Niekoniecznie. 20 zl minimum + 5 zl za swift + ewentualne oplaty
    bankow posredniczacych = wiecej niz 50.

    Pzdr.
    Lack

  • 4. Data: 2005-07-06 11:28:02
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Niekoniecznie. 20 zl minimum + 5 zl za swift + ewentualne oplaty
    > bankow posredniczacych = wiecej niz 50.

    Moze MB w porownaniu do konkurencji nie ma jakies strasznej "przebitki"
    jezeli chodzi o prowizje od przelewow zagranicznych, ale chyba jednak
    pozostaja najtansi.

    Moze rowniez warto sprawdzic www.moneybookers.com (polecany ostatnio tutaj
    do danich transferow ZAGRANICA-->>PL, moze rowniez mozna i w druga strne..??)