  • 1. Data: 2002-06-06 09:35:47
    Temat: Przelew do MONu
    Od: "Paweł" <h...@q...stream.pl>

    Czesc,

    co musze wpisac w pole "opis przelewu" wysyłając kasę NOMowi z mbanku?

    a) FV nr XXXXXX
    b) FV XXXXXXX
    c) płatność za fakturę XXXXXX

    Które z powyższych jest odpowiednie?

    Paweł

  • 2. Data: 2002-06-06 09:36:43
    Temat: Re: Przelew do MONu
    Od: "Paweł" <h...@q...stream.pl>

    Oczywiście, miało być "Przelew do NOMu"

    :)

  • 3. Data: 2002-06-06 10:01:20
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Paweł" <h...@q...stream.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc,
    >
    > co musze wpisac w pole "opis przelewu" wysyłając kasę NOMowi z mbanku?

> [...]

    Praktycznie wszystkie ale najmnije wątpliowści budzi wersja C :)
    Ja napisałem: Opłata za fakturę Nr XXXXXXXXX :)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-06-06 10:08:43
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Praktycznie wszystkie ale najmnije wątpliowści budzi wersja C :)
    > Ja napisałem: Opłata za fakturę Nr XXXXXXXXX :)

    przeciez jak byk pisze na FA w polu "tytul"

    MKC********/001/02
    ***-**-** (numer telefonu)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-06-06 10:15:13
    Od: "Paweł" <h...@q...stream.pl>

    > przeciez jak byk pisze na FA w polu "tytul"

    Ehm, nie rozumiem. Ja w polu tytuł mam kod kreskowy (przerysować?:) i
    poniżej kod typu MKWXXXX itd, potem nr. tel.
    Panienka w infolini powiedziała, że ma być "numer faktury"....

    Paweł

  • 6. Data: 2002-06-06 10:19:22
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Ehm, nie rozumiem. Ja w polu tytuł mam kod kreskowy (przerysować?:) i
    > poniżej kod typu MKWXXXX itd, potem nr. tel.
    > Panienka w infolini powiedziała, że ma być "numer faktury"....

    tak dokladnie to mkww******\001\02 i nr telefonu

    tak samo jest na rachunkach tepsy - zawsze taki podej tytul (zmienia sie
    tylko przedostatni czlon oznaczajacy miesiac) i jak do tej pory zero
    problemow

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-06-06 11:02:09
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mbanku?

    > przeciez jak byk pisze na FA w polu "tytul"

    Akurat w polu "Tytułem" jest kod kreskowy i dłuuugi numerek ;P
    W przypadku przelewu wystarczy podać numer faktury

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-06-06 11:16:28
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Akurat w polu "Tytułem" jest kod kreskowy i dłuuugi numerek ;P
    > W przypadku przelewu wystarczy podać numer faktury

    w kieleckim BOKu kazali wpiac to co podalem - jak na razie kasa ksiegowana
    poprawnie

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-06-06 11:55:07
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 6 Jun 2002 12:08:43 +0200, w <adncao$509$1@news.onet.pl>,
    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > przeciez jak byk pisze na FA w polu "tytul"
    >
    > MKC********/001/02
    > ***-**-** (numer telefonu)

    To jest tytuł dla wystawienia faktury.
    Tytułem przelewu jest nr faktury.