  • 1. Data: 2002-06-06 08:50:00
    Temat: Awaria? CitiConnect - Idea Wapark SMS
    Od: Michal <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    od kilku dni probuje doladowac przez Internet konto Idea Wapark.

    Po wpisaniu wszystkich danych pojawia sie komunikat:

    Wystapil blad!

    Prawdopodobne powody bledu:

    1).Panstwa polaczenie bylo przez dlugi czas nieaktywne i zostalo przerwane.
    2).Jestescie Pan'stwo juz zalogowani.
    3).Pan'stwa karta nie jest akceptowana przez Sprzedajacego.
    4).Wystapil blad techniczny.

    I tak od kilku dni. Uzywalem roznych kart (Visa Qualiflyer, MasterCard,
    e-karta), roznych przegladarek (Netscape 4.7; 6.2; MSIE), za kazdym
    razem rezultat jest taki sam.

    Czy ktos z Was probowal i mu sie udalo?

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2002-06-06 08:59:28
    Temat: Re: Awaria? CitiConnect - Idea Wapark SMS
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > od kilku dni probuje doladowac przez Internet konto Idea Wapark.

    eee - nie lepiej smsem??? Szybciej i mozna za juz za 10 zl...

  • 3. Data: 2002-06-06 09:07:55
    Od: Michal <s...@p...onet.pl>

    AMRA wrote:

    > eee - nie lepiej smsem??? Szybciej i mozna za juz za 10 zl...

    Pewnie lepiej, ale telefon jest zarejestrowany na mnie krocej niz trzy
    miesiace i Centertel nie chce mi przyznac najmniejszego nawet "kredytu"
    -- jestem skazany na doladowywanie przez Siec (bankomaty BZWBK mam daleko).

    Pzdr,
    Michal