  • 1. Data: 2002-06-06 09:41:06
    Temat: Euronet
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Mozna sie jakos mailowo skontaktowac z Euronetem?
    Dzis smialo poszedlem wybrac kase i az stanolem i nie moglem uwierzyc ze
    bankomatu brak, a miejsce gdzie jeszcze niedawno jest ladnie zamurowane i
    wylozone plytkami. Stalo to cudo w samym centrum miasta wiec obroty musieli
    miec niezle. Chcialbym so nich napisac i zapytac sie czy zamierzaja gdzies
    postawic nowy.

    --
    JaKi
    ________________

  • 2. Data: 2002-06-06 10:36:58
    Temat: Re: Euronet
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" napisał w wiadomości ...
    | Mozna sie jakos mailowo skontaktowac z Euronetem?

    Najlepiej zadzwon:
    http://www.euronetworldwide.com./html/sub_offices.ht

    Euronet Worldwide Poland
    ul. Emilii Plater 28
    00-688 Warsaw, Poland
    Tel: 48-22-690-5100
    Fax: 48-22-690-5101
    Manager: Robert Konski

    | Dzis smialo poszedlem wybrac kase i az stanolem i nie moglem uwierzyc ze
    | bankomatu brak, (...)

    Podobnie zrobiono w Bydgoszczy, na dworcu PKP. Rano byl, wieczorem juz nie
    :-(((
    Udalo mi sie dodzwonic i jakis madry pan powiedzial, ze faktycznie byl, ale
    juz nie ma i nie bedzie :-(, przeniesli podobno do otwieranego w tym czasie
    marketu...

    Taki byl ladny, amerykanski, szkoda...

    KOmiX

  • 3. Data: 2002-06-06 10:45:30
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    musieli
    > miec niezle. Chcialbym so nich napisac i zapytac sie czy zamierzaja gdzies

    Iiii, oni tak ciagle. Maja te 400 bankomatow od 5 lat i tylko szukaja
    najlepszych lokalizacji.

    Jakie miasto?
    W miare czesto sa odswiezane lokalizacje Euronetow na stronach mbanku.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2002-06-06 10:48:37
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Iiii, oni tak ciagle. Maja te 400 bankomatow od 5 lat i tylko szukaja
    > najlepszych lokalizacji.
    >
    > Jakie miasto?
    > W miare czesto sa odswiezane lokalizacje Euronetow na stronach mbanku.

    miasto Kielcami zwane ;-) lokalizacja byla super - przy deptaku w samym
    centrum. Chyba ze RUCH im wymowil kawalek lokalu.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-06-06 11:01:29
    Od: <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > juz nie ma i nie bedzie :-(, przeniesli podobno do otwieranego w tym czasie

    To częste, że lokalizować wolą przy super-hipermarketach, myśląc, że tam więcej
    zarobią ;) A nie biorą pod uwagę faktu, że ludziska mając kartę wolą nią
    płacić niż najpierw do bankomatu a potem płacić gotówką :-I
    Oj, nie dobrze z myśleniem speców od lokalizacji :(((

  • 6. Data: 2002-06-06 11:07:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > płacić niż najpierw do bankomatu a potem płacić gotówką :-I
    > Oj, nie dobrze z myśleniem speców od lokalizacji :(((

    W adomiu tak zrobili zabrali spod Jeta - gdzie jest mcDonalds a wstawili do
    Minimala

  • 7. Data: 2002-06-06 11:17:37
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > więcej
    >
    > W adomiu tak zrobili zabrali spod Jeta - gdzie jest mcDonalds a wstawili
    do
    > Minimala

    moze mysla przyszlosciowo ;-) na jesien ma sie otworzyc jakies CH - moze tam
    go chca wstawic ;-)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-06-06 11:22:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > moze mysla przyszlosciowo ;-) na jesien ma sie otworzyc jakies CH - moze
    tam
    > go chca wstawic ;-)

    Ale najlepiej - godzina jakos 23. Ja podejrzeam i wyciagam kase VE Fortisa
    ;) (bo do delfina nie pamietalem PINu, a do VC z Multi jakos gdzies
    zapodzialem ten PIN). Facet po mnie tez samochodem przyjechal patrzy,
    patrzy - Euronet. zawiedziony odjechal ;)

  • 9. Data: 2002-06-06 11:24:47
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Facet po mnie tez samochodem przyjechal patrzy,
    > patrzy - Euronet. zawiedziony odjechal ;)

    biedaczysko pewnie szukal BZWBK co by posmiac sie nad drukowanymi przez nich
    saldami ;-)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-06-06 11:27:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > biedaczysko pewnie szukal BZWBK co by posmiac sie nad drukowanymi przez
    nich
    > saldami ;-)

    eee -takiego banku w Radomiu brak :)