  • 11. Data: 2017-11-27 18:15:13
    Temat: Re: Provident w reklamach podaje RRSO 160%
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:ovhcle$jg9$...@n...news.atman.pl...
    "J.F." 5a1c18d9$0$660$6...@n...neostrada.pl

    >0% na 29 dni -- w Millennium.

    0% to oferta promocyjna, albo i nie, bo w providencie
    https://www.provident.pl/dopasowana/pozyczka-z-miesi
    eczna-rata
    "Pożyczkę za 0 zł kosztów przy spłacie w miesiąc RRSO 160,50%"

    :-)

    A w Millenium "zwykla"
    https://www.bankmillennium.pl/MillenetPortal/Income/
    IncomeProcess/ProductParameters
    (o ile dobry link, a nie "uniwersalny do wszystkiego")

    to 1000 zl na miesiac sie nie da, minumum na 6 mies i RRSO 63% :-)

    splacic w 6 miesiecy latwiej, ale rata 192zl = 1152 zl razem.

    J.

  • 12. Data: 2017-11-27 21:54:36
    Od: z <...@...pl>

    > Ustawa mówi tylko o oprocentowaniu "wprost", a nie o RRSO.
    > RRSO chyba nakazuje tylko wyliczać i podawać.

    To ja się pytam dlaczego przez ostatnie dwa lata (modne ostatnio słowa)
    nic z tym złodziejstwem nie zrobiono?

    PS. Chyba nie muszę dodawać że pytanie też dotyczy tych poprzednich
    ośmiu lat :-)

    PS. 2.
    Do RRSO 60% czy 70% to jestem przyzwyczajony i tylko znacząco acz
    pogardliwie spoglądam na takie oferty.

    Ale RRSO 160% to jest dla mnie nowość. Dlatego zapytałem bo może znowu
    przegapiłem jakąś nowoczesną formę sprzedaży nowoczesnego produktu ala
    bankowego ;-)

  • 13. Data: 2017-11-27 21:57:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-27 o 21:54, z pisze:

> [...]
    >
    > Ale RRSO 160% to jest dla mnie nowość. Dlatego zapytałem bo może znowu
    > przegapiłem jakąś nowoczesną formę sprzedaży nowoczesnego produktu ala

    Pożyczam od ciebie stówkę. Jutro oddaję stówkę i stawiam piwo za 5zł w
    podziękowaniu. Ile wynosi RRSO i dlaczego miałoby to być zabronione?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2017-11-27 22:04:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Oranżada oraz wbk dają ofertę na klik - KK do 4k - i oświadczenie o dochodach.
    > Oczywiście odpowiedzialność za składanie fałszywych oświadczeń pozostaje w mocy ;P

    ale dochód musi być z umowy o pracę, przy DG na oświadczenie nie dają

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2017-11-27 23:06:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-27 o 21:57, Liwiusz pisze:
    > Pożyczam od ciebie stówkę. Jutro oddaję stówkę i stawiam piwo za 5zł w
    > podziękowaniu. Ile wynosi RRSO i dlaczego miałoby to być zabronione?

    ZERO TAKTU. W koleżeństwie ;-) to się robi gratis. :-) Taka samopomoc.
    Raz ja tobie, raz ty mnie. :-)

    Bo mamy opiekuńcze państwo (z którego działaniem się oczywiście nie
    zgadzam) i ono to państwo dba o tych słabszych za nasze podatki i ich
    broni przed "cfaniaczkami" wykorzystującymi braki wykształcenia,
    ułomności, trudną sytuację... w celu łatwego wzbogacenia się często
    pchając w spiralę kredytową.

    Widziały gały co podpisywały? NIE W tym przypadku to tak nie działa.

    A na pewno nie powinno być normalne i dozwolone RRSO 160%

    PS. Nie po to banki mają pozwolenia, gwarancje, monopol ;-) żeby im ktoś
    kilentów bezczelnie odbierał :-)

  • 16. Data: 2017-11-27 23:22:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Nov 2017 21:57:11 +0100, Liwiusz napisał(a):
    > Pożyczam od ciebie stówkę. Jutro oddaję stówkę i stawiam piwo za 5zł w
    > podziękowaniu. Ile wynosi RRSO i dlaczego miałoby to być zabronione?

    Poniewaz umowa piwa nie obejmowala, to RRSO wynosi zero.
    A przyjmowanie korzysci majatkowych jest zabronione na podstawie
    odrebnych przepisow :-)

    A taka lichwa na przyjecielu, to tylko w Poznaniu :-P

    J.

  • 17. Data: 2017-11-28 00:05:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Nov 2017 21:54:36 +0100, z napisał(a):

    > To ja się pytam dlaczego przez ostatnie dwa lata (modne ostatnio słowa)
    > nic z tym złodziejstwem nie zrobiono?

    > PS. Chyba nie muszę dodawać że pytanie też dotyczy tych poprzednich
    > ośmiu lat :-)

    Cos tam sie dzialo
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Nowa-ustawa-antylic
    hwiarska-skrytykowana-w-konsultacjach-7493333.html
    http://rekinfinansow.pl/ustawa-antylichwiarska/

    > PS. 2.
    > Do RRSO 60% czy 70% to jestem przyzwyczajony i tylko znacząco acz
    > pogardliwie spoglądam na takie oferty.

    Jakby tak wszyscy klienci spogladali pogardliwie.
    A przeciez po to jest RRSO i obowiazek jego podawania ... ludzie nadal
    ciemni, czy ich 160% nie przeraza, czy jak Liwiusz pisze - czasem i
    1000% RRSO jest znosne.

    > Ale RRSO 160% to jest dla mnie nowość. Dlatego zapytałem bo może znowu
    > przegapiłem jakąś nowoczesną formę sprzedaży nowoczesnego produktu ala
    > bankowego ;-)

    Wydaje mi sie, ze widzialem gdzies i tysiac %.

    J.

  • 18. Data: 2017-11-28 08:01:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-27 o 23:06, z pisze:

    > ZERO TAKTU. W koleżeństwie ;-) to się robi gratis. :-)

    Nie mógłbym, na miejscu pożyczkodawcy. Bardzo lubię swoich
    pożyczkobiorców. I nie narażę ich na sankcje karne, jak potem zapomną
    zapłacić podatek od otrzymanego darmowego świadczenia. Kosztowałoby to
    ich znacznie więcej niż 5zł.

> [...]
    >
    > Widziały gały co podpisywały? NIE W tym przypadku to tak nie działa.
    >
    > A na pewno nie powinno być normalne i dozwolone RRSO 160%

    Cóż, wygląda na to, że sam jesteś tym, którego trzeba bronić, bo z
    czytaniem ze zrozumieniem jesteś na bakier. Podałem ci już absurd
    oceniania kredytu tylko pod kątem samego RRSO, a tyś nadal głupi...

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2017-11-28 08:20:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-28 o 08:01, Liwiusz pisze:

    > oceniania kredytu tylko pod kątem samego RRSO, a tyś nadal głupi...

    powiedz to unijnym socjalistycznym komisarzom

  • 20. Data: 2017-11-28 09:22:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-28 o 08:20, z pisze:

    >  powiedz to unijnym socjalistycznym komisarzom

    Oni nie są głupi - oni to robią świadomie, bo mają chęć zniszczenia
    naszej cywilizacji. Zobaczyli, że metody bolszewickie nie działają, to
    robią to w inny sposób.

    --
    Liwiusz