  • 1. Data: 2007-03-05 15:42:56
    Temat: Promocja Inteligo
    Od: "Franz Maurer" <f...@m...pl>

    Jak zakładałem swego czasu konto w Inteligo to wypełniłem formularz na
    money.pl i dostałem 50 zł w promocji. Teraz muszę założyć konto żonie, ale
    niestety nie ma tej promocji. Jedyna jaką znalazłem to 6 miesięcy
    prenumeraty PCWK, ale średnio mnie to przekonuje. Ktoś zna jakąś fajną
    promocję w Inteligo ?

  • 2. Data: 2007-03-05 23:27:17
    Temat: Re: Promocja Inteligo
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Franz Maurer" <f...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Ktoś zna jakąś fajną promocję w Inteligo ?

    Na przykład taka promocja:
    http://www.allegro.pl/marketing/inteligo/index.php. Ale poszukaj jeszcze -
    Inteligo ma program partnerski i wielu partnerów. Każdy próbuje czymś
    zachęcić, aby właśnie dzięki niemu otworzyć konto...

  • 3. Data: 2007-03-05 23:33:40
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    tyle zachodu o 50zł?
    na pewno warto?

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-03-06 08:12:52
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > tyle zachodu o 50zł?
    > na pewno warto?

    Poczucie, że się coś dostało za darmo - bezcenne...;-)

    Slawek

  • 5. Data: 2007-03-06 11:12:55
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Poczucie, że się coś dostało za darmo - bezcenne...;-)

    Jakie za darmo? A zmarnowany czas na poszukiwanie promocji? To zapłata za
    ten zmarnowany czas...
    ;)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2007-03-06 11:22:01
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Jakie za darmo? A zmarnowany czas na poszukiwanie promocji? To zapłata
    > za ten zmarnowany czas...
    > ;)

    to taki koszt alternatywny, niektórzy woleliby w tym czasie iść na piwo
    lub pojeździć rowerem... ;-)

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-03-06 12:57:04
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > tyle zachodu o 50zł?
    > na pewno warto?

    O 50 złotych chyba warto, jeśli i tak chce się założyć konto.
    Ja sobie założyłem na takich zasadach OKO w ING Banku Śląskim i moja mama
    nie otrzymała pieniędzy. Z tym, że w tej promocji był jakiś limit.

  • 8. Data: 2007-03-06 13:46:33
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > O 50 złotych chyba warto, jeśli i tak chce się założyć konto.
    > Ja sobie założyłem na takich zasadach OKO w ING Banku Śląskim i moja mama
    > nie otrzymała pieniędzy. Z tym, że w tej promocji był jakiś limit.

    jezeli chcesz zalozyc konto to patrzysz na jego parametry, koszt itp. a
    nie benefit w postaci 50 zl...

    to za OKO tez placili?

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2007-03-09 20:33:17
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    > jezeli chcesz zalozyc konto to patrzysz na jego parametry, koszt itp. a
    > nie benefit w postaci 50 zl...

    Uważasz, że konto OKO jest bardzo złym produktem? A ja oprócz konta
    lokacyjnego potrzebowałem internetowego interfejsu dla przedpłaconej
    Maestro.

    > to za OKO tez placili?

    Podobno tak, ale nie zaznałem tego. (Z tym, że płacili "polecającemu", a nie
    zakładającemu).