  • 1. Data: 2005-08-31 18:52:32
    Temat: Promocja BZWBK przedłuzona
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Może komuś się przyda

    Byłem dzisiaj w oddziale banku żeby zobaczyć regulamin promocji, bo chciałem
    być pewny od kiedy liczy się miesięczny okres na 4 transakcje dostałem
    kawałek wewnętrznego pisma banku, bo nigdzie indziej tego chyba nie mają
    napisane (bez sensu). :

    Przedłużenie promocji Kart Kredytowych

    Uprzejmie informujemy, iż do dnia 30 września 2005 r. przedłużone zostają
    dwie aktualnie obowiązujące promocje Kart Kredytowych.

    1. Pierwsza promocja dotyczy nowych kart kredytowych wydawanych przez BZWBK
    i polega na obniżeniu lub zniesieniu rocznej opłaty w pierwszym roku
    korzystania z karty pod warunkiem realizacji transakcji bezgotówkowych:

    - zniesienie opłaty następuje w sytuacji, gdy uprawniony użytkownik dokona
    co najmniej 4 transakcji bezgotówkowych w ciągu pierwszego miesiąca od daty
    wydania karty,

    - obniżeniu opłaty o 50% następuje w sytuacji , gdy Klient dokona 1
    transakcję bezgotówkową w ciągu pierwszego miesiąca od daty wydania karty.

    Promocja została wprowadzona Zarządzeniem Członka Zarządu nr 89/2005.
    Przedłużenie promocji następuje na mocy Zarządzenia Członka Zarządu nr
    152/2005.

    Jest jeszcze druga promocja dla osób które maja kredyt gotówkowy.

    Marcin_P.

  • 2. Data: 2005-08-31 19:50:22
    Temat: Re: Promocja BZWBK przedłuzona
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    I jeszcze jedno pytanko.

    Jak byłem w tym banku to pani się spytała czy może chcę wniosek na KK, a jak
    jej powiedziałem ze juz zlozylem przez internet to usmiech z jej twarzy
    znikl :))), i powiedziala cos takiego "ze nie myslę o pracownikach banku".

    Wiecie może ile taki pracownik ma za 1 pozyskanego klienta np na KK ?

  • 3. Data: 2005-08-31 22:13:42
    Od: trainer <t...@p...org>

    Marcin_P. wrote:
> [...]
    > znikl :))), i powiedziala cos takiego "ze nie myslę o pracownikach banku".
    >
    > Wiecie może ile taki pracownik ma za 1 pozyskanego klienta np na KK ?

    może nie mieć nic, tylko np. narzucone plany sprzedaży
    ja zamówiłem przez net KK BZWBK, ale potem była ta promocja w mBanku,
    gdzie dostałem za darmo kartę ze sporym limitem bez żadnych zaświadczen
    z pracy, więc jak zadzwoniła do mnie panienka z BZWBK to początkowo
    chciałem ją spławić, ale była dość przekonująca i w końcu wygrała ta
    część mojej natury, która zbiera punkty profit i cieszy się z każdej
    nowej karty w szufladzie ;
    no i zastanawiam się - ile kosztuje ich taki gostek jak ja?
    produkcja karty z chipem - parę złotych?
    rozmowy z call center i to przesyłanie wniosków - to są koszty rzędu 10
    zł na jeden kontakt
    generowanie wyciągów, wysyłanie ich do mnie - no powiedzmy 2 zł
    miesięcznie = 24 zł
    a obroty pewnie zrobię na jakieś 10 tys. - jak mają z tego 1 proc. to
    dostaną - stówkę? - ale z kolei pewnie będą musieli odpalić działkę dla
    Idei (o, przepraszam Oranżady) za to że wydam punkty Profit na
    doładowanie popa.
    A po roku zadzwonię i zamknę tę kartę wyszukując nowych promocyjnych wrażeń

  • 4. Data: 2005-09-01 05:16:49
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > [...] ale była dość przekonująca i w końcu wygrała ta
    > część mojej natury, która zbiera punkty profit i cieszy się z każdej
    > nowej karty w szufladzie ;

    Ja głównie dla Profitu trzymam karty BZWBK ;)
    Ale chyba dla zasady będę wyrabiał nowe z każdą promocją, może zaczną myśleć
    o swoich klientach.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 5. Data: 2005-09-01 20:47:47
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 31 Aug 2005 21:50:22 +0200, "Marcin_P." <n...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >znikl :))), i powiedziala cos takiego "ze nie myslę o pracownikach banku".
    >
    >Wiecie może ile taki pracownik ma za 1 pozyskanego klienta np na KK ?

    hmmm....1 dzień pracy więcej?
    teraz to prawie każdy pracownik musi coś sprzedać. jak nie to... "jest
    kolejka chętnych na twoje miejsce" :(

    G.

  • 6. Data: 2005-09-02 11:28:51
    Od: "dark" <d...@i...pl>

    > Jest jeszcze druga promocja dla osób które maja kredyt gotówkowy.

    Możesz naswietlic sprawe?

    Dzieki

  • 7. Data: 2005-09-02 11:34:02
    Od: "dark" <d...@i...pl>

    > Możesz naswietlic sprawe?
    >
    > Dzieki
    Czy chodzi ci o gotówke od zaraz + plecak czy jest jeszcze coś innego bo nie
    widze u nich na stronie nigdzie

  • 8. Data: 2005-09-02 15:44:29
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "dark" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy chodzi ci o gotówke od zaraz + plecak czy jest jeszcze coś innego bo
    nie
    > widze u nich na stronie nigdzie

    Druga promocja dla osób które już podpisały umowę o kredyt gotówkowy i
    polega na bezwarunkowym zniesieniu rocznej opłaty za kartę w pierwszym roku
    korzystania z niej. Wniosek o wydanie karty kredytowej nie może zostać
    złożony później niż w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy o kredyt
    gotówkowy. Podlega standardowemu procesowi oceny scoringowej oraz badania
    zdolności kredytowej.

    Ja też nie znalazłem informacji o tych promocji na ich stronie nawet pani w
    banku nie umiała znaleźć, więc chyba jej tam po prostu nie mam.

    Marcin_P