  • 11. Data: 2003-12-03 16:29:30
    Temat: Re: Problemy z dostępem do mBanku
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bql2cs$c37$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > No i mamy eksperta od sieci na grupie ;-)))

    Nie tylko od sieci - rowniez od slownikow i derywacji leksykalnej ;)

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-12-03 17:02:46
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl> napisała:

    > Jest jakaś awaria, prawdopodobnie w ATMANie, której wynikiem jest brak
    > dostępu do mBanku z sieci niektórych providerów. Problem można ominąć
    > puszczając ruch przez cache ICMu, bo bezpośrednio na razie nie da rady.
    > Podobna awaria miała miejsce kilka miesięcy temu.
    > W każdym razie problem nie dotyczy samego mBanku, tylko łącz po drodze.

    A konkretnie jest to problem przeciążenia serwerów DNS z powodu wirusa
    Opasoft - najbardziej są przeciążone główne DNSy tepsy: 194.204.152.34 i
    194.204.159.1
    Wystarczy zmienić DNS na jakiś inny i nie ma problemów

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 13. Data: 2003-12-03 21:04:05
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > No i mamy eksperta od sieci na grupie ;-)))

    No dobra, co jest zle w tym co napisalem. Jestem tego bardzo ciekaw. Ale
    prosze o bardzo dokladna odpowiedz.

    Bartol

  • 14. Data: 2003-12-03 21:04:53
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Robert napisał:

    > Nie tylko od sieci - rowniez od slownikow i derywacji leksykalnej ;)

    Uwazaj, bo ci sie anulacja przytrafi i bedziesz cienko piszczal. :-P

    Bartol

  • 15. Data: 2003-12-03 21:12:39
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqlj2o$ebv$...@i...gazeta.pl,
    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>:

    > Uwazaj, bo ci sie anulacja przytrafi i bedziesz cienko piszczal. :-P

    Jak się przytrafi, to będzie milczące akceptowanie ;P

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-12-04 10:48:28
    Od: "Marek M." <m...@a...hotmail.com>

    Bartol Partol wrote:

> [...]
    > problemy z padnieta bramka mialby gdzies. Rzadko siec wali sie w dwoch
    > miejscach na raz, a w jednym zdecydowanie czesciej.

    Dobra. Mam dosyć. I powiem tak:
    Mało wiesz o tym, co się tak naprawdę zwaliło.
    Bardzo mało wiesz o tym, jak jest mBank podłączony w świat.
    Więc przestań już wypisywać swoje mądrości bo tylko ludzi denerwujesz.
    --
    pozdrawiam

  • 17. Data: 2003-12-04 10:49:19
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No dobra, co jest zle w tym co napisalem. Jestem tego bardzo ciekaw. Ale
    > prosze o bardzo dokladna odpowiedz.

    Ależ nic - zastanawia mnie Twoja dogłębna znajomość ilości wyjść mbanku w
    świat - rzadko spotyka się takich ekspertów.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2003-12-04 13:58:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Ależ nic - zastanawia mnie Twoja dogłębna znajomość ilości wyjść mbanku w
    > świat - rzadko spotyka się takich ekspertów.

    OK. Za bardzo sie spieszylem i nie dopisalem kilku rzeczy. Generalnie
    jako typowy uzytkownik tej grupy, wymadrzam sie w sprawach, o ktorych
    nie mam pojecia. :-P Nie wiem jak mBank jest do swiata podlaczony, ale
    ktos napisal, ze wlanela bramka miedzy ich dostawca a tepsa i stad
    tepsiarze nie moga wlezc do mBanku, a inni moga. Co ciekawe taki
    argument brzmial calkiem sensownie, bo nie raz sie z czyms takim
    spotykalem. I tyle. Poza tym te skroty myslowe :-)

    Generalnie rzecz biorac, jesli ludziom podlaczonym do tepsy cos nie
    dziala, a innym dziala (dobor dostawcow dowolny, byle byli w miare duzi
    i znaczacy), to znaczy, ze to cos jest zle do swiata podlaczone (nie
    wnikajac w techniczne szczegoly).

    Bartol

  • 19. Data: 2003-12-04 14:01:57
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marek M. napisał:

    > Dobra. Mam dosyć. I powiem tak:
    > Mało wiesz o tym, co się tak naprawdę zwaliło.
    > Bardzo mało wiesz o tym, jak jest mBank podłączony w świat.
    > Więc przestań już wypisywać swoje mądrości bo tylko ludzi denerwujesz.

    Zeby czytac grupe trzeba byc wyluzowanym, inaczej szkoda zdrowia. ;-) A
    jesli wiesz jak mBank jest podlaczony do swiata i nie jest to
    tajne/poufne to moze nas laskawie oswiecisz? I wytlumaczysz dlaczego
    czasami jednym dziala, a innym nie (a podzial na jednych i drugich jest
    zwiazany z tym z jakich dostawcow korzystaja).

    Bartol

  • 20. Data: 2003-12-04 21:15:12
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Bartol Partol napisał:
    > OK. Za bardzo sie spieszylem i nie dopisalem kilku rzeczy. Generalnie
    > jako typowy uzytkownik tej grupy, wymadrzam sie w sprawach, o ktorych
    > nie mam pojecia. :-P

    Jak zwykle ;-)

    A tak BTW to może te problemy są / były spowodowane ograniczeniem ruchu
    przez TePSĘ z pewnymi IP z powodu wirusa, który im wysysał pasmo...

    K.