  • 1. Data: 2004-07-21 20:57:21
    Temat: Re: Problem z przelewem z mBanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Ania <a...@b...wroc.pl> wrote:
    > mam problem z dokonaniem przelewu przez internet z konta mBank na
    > inne konta (Lukas i PKO). Po wpisaniu wszystkich danych (i po "dalej
    > "TCE0457 JEDNOSTKA NIE ISTNIEJE"
    > Sprawdzalam wszystkie wpisane wczesniej dane i wszystko jest w
    > porzadku. Dlaczego wiec nie mogę zrobic przelewu? Mial ktos z Was
    > taki problem i wie jak sobie z tym poradzić? (telefon do mBanku
    > wykonam jutro ale moze juz teraz wie ktos z Was w czym tkwi problem?)

    hmm - moze stary numer wpisujesz?
    Ile cyfr ma rachunek ktory wpisujesz?

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 2. Data: 2004-07-21 20:59:00
    Temat: Problem z przelewem z mBanku
    Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl>

    Witam,

[...]

    Dzieki za pomoc
    Pozdrawiam
    Ania

    --
    "...przecież każdy chyba chce
    aby trwało

  • 3. Data: 2004-07-21 21:07:39
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > hmm - moze stary numer wpisujesz?
    > Ile cyfr ma rachunek ktory wpisujesz?

    Jeszcze bym zapytał czy wpisywała czy wklejała,
    i skazał zaocznie na wycięcie zbędną, a pewnie winną spację :-)

  • 4. Data: 2004-07-21 21:10:54
    Od: "Marcin Osiński" <m...@U...waw.pl>

    napisał w wiadomości news:cdmlii$9vo$1@news.onet.pl...

    > hmm - moze stary numer wpisujesz?
    > Ile cyfr ma rachunek ktory wpisujesz?

    Chyba własnie jest odwrotnie. Przedwczoraj usiłowałem wykonać z mBanku
    przelew do Lukasa. Na nowy numer w liczbą kontrolną system zareagował
    właśnie "TCE0457 JEDNOSTKA NIE ISTNIEJE". Stary numer bez l.k. przyjął bez
    problemu. Oczywiście przelew po 2 dniach wrócił bo ze starym numerem nie
    miał prawa wejśc do Lukasa. Niemniej jednak z mBanku wyszedł a z nowy
    numerem nie chciał :-(

  • 5. Data: 2004-07-21 21:27:37
    Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

    > hmm - moze stary numer wpisujesz?
    > Ile cyfr ma rachunek ktory wpisujesz?

    Oba numery mają po 26 cyfr czyli tak jak powinno być. Myslalam, ze moze
    coś z tamtymi kontami jest nie tak ale wszystko gra i z innych kont
    pieniadze na nie dochodza.
    No i już nic nie wiem :(

    Pozdr!
    Ania

    --
    "...przecież każdy chyba chce
    aby trwało

  • 6. Data: 2004-07-21 23:20:14
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Ania napisała:
    > Oba numery mają po 26 cyfr czyli tak jak powinno być. Myslalam, ze
    > moze coś z tamtymi kontami jest nie tak ale wszystko gra i z innych
    > kont pieniadze na nie dochodza. No i już nic nie wiem :(

    Tak jak sugerowali koledzy sprawdź czy na końcu tych 26 znaków nie
    "dokleiła się" spacja.

    > --
    > "...przecież każdy chyba chce
    > aby trwało
    > jego życie jak muzyka..."

    A w Twojej sygnaturce brakuje spacji. Poprawny znak delimitera, który
    oddziela treśc wiadomości od sygnaturki powinien wyglądać tak:

    --
    [myślnik myślnik spacja] - jeśli program wstawia Ci sygnaturki podczas
    edycji wiadomości albo wpisujesz je ręcznie czy kopiujesz z pliku to

  • 7. Data: 2004-07-22 06:33:43
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Jeszcze bym zapytał czy wpisywała czy wklejała,
    > i skazał zaocznie na wycięcie zbędną, a pewnie winną spację :-)

    w Multi już daaaawno to poprawili :P mozna miec spacje ;)

  • 8. Data: 2004-07-22 09:29:24
    Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl>

    Użytkownik Krystek <k...@p...space.mailbox> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:

    > Tak jak sugerowali koledzy sprawdź czy na końcu tych 26 znaków nie
    > "dokleiła się" spacja.

    Faktycznie, dobrze sugerowali :) Teraz już wszystko gra :)

> [...]
    > edycji wiadomości albo wpisujesz je ręcznie czy kopiujesz z pliku to
    > zawsze możesz dopisać po ostatnim myślniku spację i klepnąć enter. Wtedy

    Ktoś mi kiedyś mowil, że w tej wersji OE delimitera w ogole nie da się
    dobrze ustawić. O ile to prawda (a sklaniam się do tej opcji wlaśnie bo już
    kilka razy próbowalam poprawnie ustawić delimiter i dalej jest nie tak) to
    powinnam raczej zrezygnować z sygnaturki (co niniejszym i czynię).

    Alez blondynką zawiało...
    ;-)

    Dzięki za pomoc!
    Pozdrawiam
    Ania

  • 9. Data: 2004-07-22 12:34:29
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Thu, 22 Jul 2004 11:29:24 +0200, na pl.biznes.banki, Ania w wiadomości
    <news:cdo17s$ft5$1@opat.biskupin.wroc.pl> napisał(a):

> [...]
    > kilka razy próbowalam poprawnie ustawić delimiter i dalej jest nie tak) to
    > powinnam raczej zrezygnować z sygnaturki (co niniejszym i czynię).

    Zamiast rezygnować, zainstaluj sobie program OE-QuoteFix.
    Musisz go sobie sama poszukać (może na Chip-CD?), bo niestety strona
    domowa tego programu jest nieczynna.
    Ostatnie wersja to chyba 1.19.2 (a przynajmniej ja taką mam).

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 10. Data: 2004-07-22 12:38:26
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Witaj Ania,

    W Twoim liście datowanym 22 lipca 2004 (11:29:24) można przeczytać:

> [...]
    > kilka razy próbowalam poprawnie ustawić delimiter i dalej jest nie tak) to
    > powinnam raczej zrezygnować z sygnaturki (co niniejszym i czynię).

    No i chyba miał rację. Korzystasz z wersji 5.0, która niestety
    kaszaniła sygnaturki. Ale wystarczy, że zainstalujesz Internet
    Explorera w wersji 6.0 i koniecznie servicepack do niego i powinny
    wszystko być dobrze. No i oczywiście nie polecam korzystania z IE,
    znacznie lepsza jest Mozilla czy Firefox (oba w polskiej wersji -
    www.firefox.pl),a do maili i newsów polecam Thunderbirda (też w wersji
    PL - www.thunderbird.pl)

    Ale nam się zrobiło OT, sorry ;-)

    --