  • 1. Data: 2007-10-16 16:44:50
    Temat: Private banking - czy warto ?
    Od: "wp" <n...@w...pl>

    Witam,
    Mam juz dosyc kiepskiej obslugi klienta w mBank i rozgladam sie za
    alternatywa.
    Mysle o private banking. Rozgladam sie po stronach roznych bankow ale zadnej
    konkretnej informacji co do ofery, kosztow itp.
    Czy ktos z grupowiczow ma jakies doswiadczenia z private banking i moglby
    sie nimi podzielic ?
    POzdrawiam,
    dd

  • 2. Data: 2007-10-16 17:10:21
    Temat: Re: Private banking - czy warto ?
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    z mBank na privateBanking to przypomina mi przesiadke kolezanki z samochodu
    moskwicz na chryslera 300C (autentyczne zdarzenie)
    w forbes czasami sa takie zestawienia,
    moze teraz zacznij od lektury CitiGold Wealth Management

  • 3. Data: 2007-10-16 17:25:19
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "wp" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zadnej konkretnej informacji co do ofery, kosztow itp.
    > Czy ktos z grupowiczow ma jakies doswiadczenia z private banking i moglby

    Ja przerabiam obecnie Raiffeisen Club. Zalezy kto czego oczekuje. Ogólnie
    rewelacji bym się nie spodziewał po private bankingu, to raczej takie
    gadżety oraz blichtr. Coś tam zawsze interesującego w każdej ofercie jest,
    ale to jest obliczone raczej na osoby nieporadne bankowo albo takie, którym
    szkoda na takie rzeczy czasu.

    marekz

  • 4. Data: 2007-10-16 17:37:20
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gadżety oraz blichtr. Coś tam zawsze interesującego w każdej ofercie jest,
    > ale to jest obliczone raczej na osoby nieporadne bankowo albo takie,

    Kurde, nie zauważyłem, że chodzi ci o private, to o czym ja pisze to raczej
    segment personal.

    Kosztuje to standardowo 100 zł miesięcznie (można negocjować żeby było
    mniej), w tym masz wszystko darmowe z oferty banku w tym KK Visa Platinum.
    Jak chcesz MC Platinum, to 400 zł rocznie za kartę. Obrót zwalniajacy z tej
    opłaty to 96.000 zł rocznie. Nie ma biura maklerskiego, mozna grac za
    pośrednictwem BOŚ. Nie ma platformy walutowej, można grać przez telefon.

    marekz