  • 1. Data: 2010-03-11 21:46:21
    Temat: Prawa poboru - gdzie info?
    Od: Roman <z...@h...com>

    Witam,

    Gdzie mogę znaleźć informacje o rozpoczęciu i zakończeniu notowań praw
    poboru? Szukam informacji dot. Asseco Pol. i nie mogę trafić na to.

    P.S.
    www.gpw.com.pl też jakaś tajemnicza, też tam tego nie ma....

    Pozdrawiam,
    Roman

  • 2. Data: 2010-03-11 22:15:50
    Temat: Re: Prawa poboru - gdzie info?
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Roman wrote:
    > Witam,
    >
    > Gdzie mogę znaleźć informacje o rozpoczęciu i zakończeniu notowań praw
    > poboru? Szukam informacji dot. Asseco Pol. i nie mogę trafić na to.

    Ja korzystam z tego:
    http://bossa.pl/index.jsp?layout=10&page=0&news_cat_
    id=547
    ale o asseco jeszcze nie wiele jest.

  • 3. Data: 2010-03-20 15:46:09
    Od: "iwsp" <i...@o...pl>

> [...]
    >
    > Gdzie mogę znaleźć informacje o rozpoczęciu i zakończeniu notowań praw
    > poboru? Szukam informacji dot. Asseco Pol. i nie mogę trafić na to.

    Ja używam
    http://www.dibre.com.pl/wid,10990686,wiadomosc.html

    pozdr
    IWSP