  • 11. Data: 2008-06-11 15:24:11
    Temat: Re: Pożyczka bez BIKU...
    Od: "Stefano" <s...@h...pl>

    > Nie wygląda różowo. Dlaczego tak niewielka kwota miesięcznej spłaty? Nie
    > wchodzi w rachubę podjęcie jakiejś ciężkiej pracy za granicą i zarobienie
    > tych 15k w kilka miesięcy (choć ten silny PLN działa akurat tutaj na Twoją
    > niekorzyść)?

    Niewielka kwota bo i niewielkie dochody :) - nie moge wiecej niz 500,00 zł
    bo inaczej musiałbym jesc tynk ze scian :)
    Wyjazd za granice raczej nie wchodzi w rachubę - wzgledy rodzinne i jednak
    mam tu jakas pracęe ktorej niechcilabym stracic przez kilkumiesieczny wyjazd

    > Co do kredytów, sprawdzałes Lukas i Getin? Mam pewne podejrzenia, że oni
    > zazwyczaj nie sprawdzają w BIK dla niezbyt wysokich kwot, zawsze jest to
    > jakaś szansa, o ile banki te nie należą do banków, w których jest
    > przeterminowane zadłużenie.

    mam konto w Lukasie od chyba 6 lat z regularnymi wplywami ale tez mam odmowe
    w oddziale ( a jestem tu czysty )- podobno mozliwa jest jakas decyzja
    idywidalna i skoro wpomniales ze nie weryfikuja w BikU to bede probowal...
    w Getinie tez nie probowalem jeszcze...

    Dziekuje wszystkim za proby rozwiazania mojego problemu.Jakby przyszlo Wam
    cos jeszcze do glowy to napiszcie prosze...

  • 12. Data: 2008-06-11 16:14:35
    Temat: Re: Po?yczka bez BIKU...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Stefano" <s...@h...pl> wrote in message

    > no to masakra...czyli jestem w d..pie...:)

    Sprobuj w SKOKu.

    > i jak tu być uczciwym i chcieć się wyprostowac.....

    Hehe... nie zadluzac sie ponad miare :D

    MK

  • 13. Data: 2008-06-11 17:56:29
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > Wyjazd za granice raczej nie wchodzi w rachubę - wzgledy rodzinne i jednak
    > mam tu jakas pracęe ktorej niechcilabym stracic przez kilkumiesieczny

    to po co było się tak zadłużać?

    jezeli komornik tego jeszcze nie zrobil to za chwile zajmie konto w banku
    lub/i zarobki u pracodawcy i naprawde niewiele zostanie na zycie

    i tak oddasz wielokrotnie wiecej niz pozyczyles, wiekszosc to bedzie
    wynagrodzenie komornika, odsetki karne itp...

    nie masz w zakladzie kasy zapomogowo-pozyczkowej?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2008-06-11 18:23:56
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > to po co było się tak zadłużać?

    To ma coś do rzeczy w związku z zadanym pytaniem?

    > jezeli komornik tego jeszcze nie zrobil to za chwile zajmie konto w banku
    > lub/i zarobki u pracodawcy i naprawde niewiele zostanie na zycie

    Nie znasz strategii zatrudniania się na umowę o pracę za kwotę równą
    wynagrodzeniu minimalnemu?

    > i tak oddasz wielokrotnie wiecej niz pozyczyles, wiekszosc to bedzie
    > wynagrodzenie komornika, odsetki karne itp...

    Hehehe. Albo i nic nie odda. To co usiłuje egzekwować komornik powinien z
    definicji olać. A wypracować strategię splacania reszty.

    marekz

  • 15. Data: 2008-06-11 18:29:46
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > To ma coś do rzeczy w związku z zadanym pytaniem?

    to przestroga dla innych, chyba nie pochwalasz takiego zachowania?

    > Nie znasz strategii zatrudniania się na umowę o pracę za kwotę równą
    > wynagrodzeniu minimalnemu?

    z tego komornik rowniez moze potrącić...a jak trafi na jakiegos upierdliwca
    to mu nawet tv i meble zlicytuje

    > Hehehe. Albo i nic nie odda. To co usiłuje egzekwować komornik powinien z
    > definicji olać. A wypracować strategię splacania reszty.

    za chwile kazde zadluzenie bedzie dochodzone komorniczo i co wszystkie
    bedzie mial olac?
    w takim razie po co probowac cokolwiek oddawac? najlepiej zarabiac na
    czarno, nie wykazywac zadnego dochodu
    i mieszkac na wynajetym

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2008-06-11 18:50:40
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > to przestroga dla innych, chyba nie pochwalasz takiego zachowania?

    To znaczy jakiego zachowania? Przecież niesplacalne zadłużenie może powstać
    na przeróżne sposoby. Dodatkowo chyba nie uznasz kwoty 15k za kwotę jakoś
    szczególnie wysoką. Jak się robi akcję "z zamiarem" to raczej nie na takie
    kwoty...

    > z tego komornik rowniez moze potrącić...a jak trafi na jakiegos
    > upierdliwca to mu nawet tv i meble zlicytuje

    Nie może potrącić (poza przypadkiem alimentów). Zabezpieczenie się przed
    zlicytowaniem tv czy mebli jest proste o ile posiada się odrobine
    inteligencji i zdolności przewidywania.

> [...]
    > bedzie mial olac?
    > w takim razie po co probowac cokolwiek oddawac? najlepiej zarabiac na

    Zadłużenie dochodzone komorniczo splacac w ostatniej kolejności. Bo jego
    splacanie jest najmniej efektywne. Próbowac ugód z wierzycielami.

    Naturalnie na samym początku zdecydować się i albo próbować spłacić całość,
    albo nic. Bo każdy wariant pośredni jest nieracjonalny.

    marekz

  • 17. Data: 2008-06-11 21:03:59
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Stefano" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy orientujecie sie może w jakim banku można uzyskać pożyczkę bez
    > weryfikacji w Biku ?
    > Jestem zadłużony w kilku bankach na ok.15.000 zł , należności sporo
    > przeterminowane ( jedna nawet z komornikiem na karku ) - odpada więc
    > mozliwosc wziecia kredytu konsolidacyjnego.
    > Czy jakiś bank jest w stanie udzielić mi kredytu na taką sumę abym mógł
    > pospłacac wszystkie swoje zaległosci i miec jedną stała ratę ?
    > Próbowałem w kilku bankach uzyskać kredyt gotówkowy - wszędzie mam
    > odmowę...Proszę o ew. podpowiedź co mogę w tej sytuacji zrobić...

    Ugoda z wierzycielami. Jeśli jeszcze nie próbowałeś - poczytaj na necie,
    popytaj o radę - i spróbuj. Może odroczą płatności albo rozłożą na mniejsze
    raty.

    Jeśli nie, pozostaje praca za granicą - wynajęcie łóżka w Londynie i praca
    na budowie czy przy roznoszeniu ulotek (tzn. za płacę minimalną), co przy
    skromnym życiu wystarczy na względnie szybkie spłacenie długów. No chyba że
    zaczniesz pić - to zapomnij o normalnym życiu.

    k.

  • 18. Data: 2008-06-12 11:01:43
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

> [...]
    > Próbowałem w kilku bankach uzyskać kredyt gotówkowy - wszędzie mam
    > odmowę...Proszę o ew. podpowiedź co mogę w tej sytuacji zrobić...
    1.
    Wierzyciel SA, niestety mają duże wymagania i mimo niesprawdzania w BIKu
    wymagają dość wysoki dochód i obliczają surowo zdolność kredytową, wymagają
    poręczyciela ..ale to zrozumiałe, bo pożyczając chcą aby ktoś te pieniądze
    oddał, nie jest to fundacja. Jako ciekawostkę zauważyłem, że rata kredytu
    jest niższa niż w getin banku czy eurobanku.
    Komornik na wynagrodzeniu dyskwalifikuje.
    2.
    skok centrum udziela pożyczki bez biku a nawet oddłużeniowo-komornicze.
    http://www.silesia-centrum.pl/produkty/13/36
    3.
    jest prawdopodobne, że nie masz zdolności kredytowej wynikającej z prostego
    przeliczenia dochód-komornik (po odliczeniu kosztow utrzymania rodziny) nie
    wystarczy na ratę to są jeszcze firmy zajmujące się takim oddłużaniem przez
    konsolidację.. ale pod zastaw musi być np. hipoteka. Wygląda to mniej więcej
    tak:
    Bierzesz pod zastaw hipoteki szybki kredyt u nich ale np. na 20% rocznie na
    kwotę zadłużenia i później załatwiają usunięcie wpisów w bik i kredyt pod
    hipotekę ale trwa to np. kilka miesięcy.
    4. znaleźć bank spółdzielczy - coraz mniej jest tych banków
    niesprawdzających w biku, ale daje się znaleźć i jeśli jest coś pod zastaw
    to najprostsze i najtańsze rozwiązanie. Czasami bank spółdzielczy mimo, że
    sprawdza bik to pośredników obsługuje bez sprawdzania np. "o.k. bank
    spółdzielczy w Knurowie" tak działa przez pośredników.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.