  • 1. Data: 2004-07-01 08:01:36
    Temat: Posty typu "mbank leży...."
    Od: "Anty" <a...@i...pl>

    Witam.

    Uważam, że informacje tego typu rzucane na grupę nikomu nie służą, a wręcz
    szkodzą.

    Teraz zapewne wszyscy sprawdzają, czy mogą się zalogować do mbanku, bo
    system jest przeciążony.

    Anty

  • 2. Data: 2004-07-01 08:08:00
    Temat: Re: Posty typu "mbank leży...."
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > szkodzą.
    >
    > Teraz zapewne wszyscy sprawdzają, czy mogą się zalogować do mbanku, bo

    no i dobrze
    im czesciej tak bedzie tym bardziej beda pracowac nad tym aby to poprawic

    kursor

  • 3. Data: 2004-07-01 08:44:40
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    Użytkownik "Anty" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szkodzą.
    > Teraz zapewne wszyscy sprawdzają, czy mogą się zalogować do mbanku, bo

    Czy sadzisz ze ta grupe w jednej chwili czyta setki osob?
    Czy sadzisz ze te kilkanascie osob ktore w danej chwili probuja sie
    zalogowac przeciazaja system?
    Czy wreszcie sadzisz ze mbank upodabnia sie do marmurka, gdzie przy okienku
    moze stac tylko jedna osoba?

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-07-01 09:17:16
    Od: g...@s...pl

> [...]
    > szkodzą.
    >
    > Teraz zapewne wszyscy sprawdzają, czy mogą się zalogować do mbanku, bo

    Nic bardziej błędnego. Zobaczymy jak kiedyś będziedsz w kłopocie i nie będziesz
    czegoś mógł zrobic na swoim koncie i nie będziesz wiedział czy system banku
    padł czy to może Twój system padł.

    George

  • 5. Data: 2004-07-01 10:58:30
    Od: "Anty" <a...@i...pl>

    Po przemyśleniach muszę przyznać Wam rację.... i mam już inną hipotezę :)
    Wszyscy na hurraaaa zaczęli zmieniać nr kont na nowe w zdefiniowanych
    przelewach :)

    Anty