  • 11. Data: 2011-04-14 16:01:13
    Temat: Re: Polbank zmienia warunki kont Pomagających
    Od: g...@o...pl

    > podobna akcja była przy zamianie mistrzowskiego na pomagające.
    > W oddziele pracownicy byli załamani, całe dni kolejka klientów
    > chcących zamienić rachunki.

    ale to jednak tylko biurokracja. A tak to trzeba będzie jeszcze te miliony w
    gotówce zapewnić w każdym oddziale. W obecnej sytuacji szybko to chyba nie
    nastąpi, chyba z 0,75 punktu procentowego musieliby opuścić (ewentualnie ktoś
    inny poprawić swoją ofertę). Może też część klientów skusiłaby się na te
    przelewy po 10 złotych.

  • 12. Data: 2011-04-14 18:51:40
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 14 Kwi, 18:01, g...@o...pl wrote:

    > ale to jednak tylko biurokracja. A tak to trzeba będzie jeszcze te miliony w
    > gotówce zapewnić w każdym oddziale.
    z tego zamieszania widać także było, że Polbank ma wielu świadomych
    klientów i to ostro liczących koszty bankowe
    i nie da się im tak po prostu wcisnąć "niewielkiej" opłaty za konto
    itp.

  • 13. Data: 2011-04-14 19:26:01
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Krzysiek napisał(a):

    > z tego zamieszania widać także było, że Polbank ma wielu świadomych
    > klientów i to ostro liczących koszty bankowe
    > i nie da się im tak po prostu wcisnąć "niewielkiej" opłaty za konto
    > itp.

    A tak swoją drogą... poinformował kogoś bank o zmianie TOIP od 11.04?
    Nawet po zalogowaniu zero info. Pewnie wywiesił w oddziale... Oj
    nieładnie, nieładnie...

    PG

  • 14. Data: 2011-04-14 19:33:55
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Piotr Gralak <g...@g...pl> napisał(a):

    > A tak swoją drogą... poinformował kogoś bank o zmianie TOIP od 11.04?
    > Nawet po zalogowaniu zero info. Pewnie wywiesił w oddziale... Oj
    > nieładnie, nieładnie...

    Zakres TOiP jaki Cię dotyczy nie zmienił się ani na jotę. Być może
    dla "starych" oferta nie będzie zmieniana, więc po co straszyć?

  • 15. Data: 2011-04-14 20:27:02
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Tomasz Opalski napisał(a):

    > Zakres TOiP jaki Cię dotyczy nie zmienił się ani na jotę. Być może
    > dla "starych" oferta nie będzie zmieniana, więc po co straszyć?

    to nie szkodzi, że mnie nie dotyczy. zmieniła się TOIP, to wystarczy.

    PG