  • 1. Data: 2010-05-04 16:14:00
    Temat: Polbank - nie zawiódł.
    Od: "TadLek" <t...@o...pl>

    Witam.
    Polbank nie zawiódł. Przelew internetowy
    w tym samym dniu dotarł do Eurobanku.
    Przelew wykonałem w piątek o 11:50, kwota 15 k PLN.

  • 2. Data: 2010-05-05 03:42:30
    Temat: Re: Polbank - nie zawiódł.
    Od: "news.icp.pl" <n...@n...pl>

    TadLek wrote:
    > Witam.
    > Polbank nie zawiódł. Przelew internetowy
    > w tym samym dniu dotarł do Eurobanku.
    > Przelew wykonałem w piątek o 11:50, kwota 15 k PLN.

    No, mnie ostatnio 3 razy zawiodl: do tej pory przelewy wysylane przed 8.00
    dochodzily tego samego dnia. A tu ni z gruchy, ni z pietruchy, te 3 raczyli
    przeslac nastepnego dnia roboczego.
    Nawet sie troche zirytowalem i puscilem kolejny, a w tytule napisalem, ze
    trace do nich zaufanie. No i ten przelew doszedl tego samego dnia ;)
    --
    pozdr.
    ls