  • 1. Data: 2010-08-17 15:18:32
    Temat: Polbank nie wysyła 1 i 2 sesji Elixiru?
    Od: " A." <a...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    dziś rano (grubo przed 8) zleciłem dwa przelewy w Polbanku. Do tej pory nie
    dotarł ani jeden z nich do żadnego z banków docelowych (czyli Polbank nie
    wysłał zleceń ani pierwszą ani drugą sesją Elixir). Czy to normalne
    działanie tego banku?

    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2010-08-17 15:32:09
    Temat: Re: Polbank nie wysyła 1 i 2 sesji Elixiru?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 15:18:32 +0000 (UTC), A. napisał(a):

> [...]
    > dotarł ani jeden z nich do żadnego z banków docelowych (czyli Polbank nie
    > wysłał zleceń ani pierwszą ani drugą sesją Elixir). Czy to normalne

    Wczoraj zlecony w Polbanku ok 8:30 (nie wiem czy załapał się na pierwszą
    sesję) był w Eurobanku o 15:00

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2010-08-17 15:42:13
    Od: " A." <a...@g...pl>

    > Wczoraj zlecony w Polbanku ok 8:30 (nie wiem czy załapał się na pierwszą
    > sesję) był w Eurobanku o 15:00

    Coś jest zatem nie tak (dzisiaj lub u mnie). Wygląda na to, że do DnB
    pieniądze nie doszły nawet 3. sesją elixiru. Do Multi na 100% nie doszła 1.
    ani 2. sesją. Na 3. w Muti jeszcze czekam :(

  • 4. Data: 2010-08-17 15:53:12
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik " A." <a...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:i4e987$sc7$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Polbank nie
    > wysłał zleceń ani pierwszą ani drugą sesją Elixir). Czy to

    A czy to były przelewy na małe kwoty czy na większe ?
    Bo jak na większe to bank na 100% je zatrzymał i próbował się z
    tobą skontaktować czy to Ty na pewno je wykonałeś.

    Ja tak miałem 3 razy i teraz już przelewy dzielę na mniejsze kwoty
    :)

    Damian

  • 5. Data: 2010-08-17 15:58:10
    Od: " " <a...@g...pl>

> [...]
    > tobą skontaktować czy to Ty na pewno je wykonałeś.
    >
    > Ja tak miałem 3 razy i teraz już przelewy dzielę na mniejsze kwoty

    Kwoty po kilka tys. złotych.
    Z banku nikt do mnie nie dzwonił, w systemie polbanku przelewy mają
    status "zrealizowane", na infolince też twierdzą, że zostały zrealizowane.

    pzdr
    A.

  • 6. Data: 2010-08-17 16:40:39
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Z banku nikt do mnie nie dzwonił, w systemie polbanku przelewy mają
    > status "zrealizowane", na infolince też twierdzą, że zostały zrealizowane.

    I masz to w Multi?

  • 7. Data: 2010-08-17 16:46:38
    Od: " A." <a...@g...pl>

    > I masz to w Multi?

    Ni ma :(

    Multi zaliczyło dziś spory pad (nie działało przez co najmniej godzinę), a
    iNorda testowałem po raz pierwszy więc nie wiem, czy działa w czasie
    rzeczywistym, także istnieje pewna szansa, że przelewy jednak wyszły z
    Polbanku, a brak zaksięgowania to problem obu banków docelowych.
    W każdym bądź razie mi się to nie podoba :(

    pzdr
    A.

  • 8. Data: 2010-08-17 16:55:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " A." i4eede$hh9$...@i...gazeta.pl

    > W każdym bądź razie mi się to nie podoba :(

    Ponoć banki mają aż 2 dni na przelanie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2010-08-17 17:42:12
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > mają
    > status "zrealizowane", na infolince też twierdzą, że zostały

    A mają twój aktualny numer ?
    Bo ja im zostawiłem tel. domowy i nie mogli się dodzwonić i dział
    bezpieczeństwa blokował na jeden dzień przelewy, kwoty to około 10
    tyś zł.
    Na infolini też mi twierdzili że u nich wszystko OK a jednak nie
    było OK

    Dostałem od nich nawet taka odpowiedź:

    Witam serdecznie Uprzejmie informuje, iż przelew został chwilowo
    zatrzymany przez biuro bezpieczeństwa celem potwierdzenia
    dokonania. Jako że po 3 próbach nie udało się do Pana dodzwonić,
    przelew został automatycznie zrealizowany w dniu dzisiejszym. Miło
    nam będzie odpowiedzieć na ewentualne pytania pod numerem
    infolinii 0 801 822 000 Łącząc wyrazy szacunku, Maciej ..........
    Departament Telefonicznej Obsługi Klienta

  • 10. Data: 2010-08-17 21:34:03
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Damian Niusy <b...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > dokonania. Jako że po 3 próbach nie udało się do Pana dodzwonić,
    > przelew został automatycznie zrealizowany w dniu dzisiejszym.

    Nie udało im się skontaktować ale przelew i tak zrealizowali?

    LOL, ten bank ciągle zaskakuje.

    --
    Sinus