  • 1. Data: 2010-08-17 13:39:58
    Temat: [alior] lokata z dzinna kapitalizacja.
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    chyba jeszcze nie bylo na grupie, wiec podrzucam:
    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/loka
    ty/lokata_2letnia_dzienna

    # Oprocentowanie nominalne:

    * lokata 180-dniowa: 5,00%
    * lokata 2-letnia: 5,80%

  • 2. Data: 2010-08-17 13:56:38
    Temat: Re: [alior] lokata z dzinna kapitalizacja.
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 15:39:58 +0200, Paweł napisał(a):

    > chyba jeszcze nie bylo na grupie, wiec podrzucam:
> [...]

    O proszę znienacka wyrósł Open poważy konkurent ;) Czyżby Aliorowi
    zwiększyła się potrzeba depozytów czy może grają pod przyszły wzrost stóp
    procentowych (o ile taki w ogóle nastąpi)?

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-08-17 14:40:29
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    W dniu 2010-08-17 15:56, xbartx pisze:

> [...]
    > zwiększyła się potrzeba depozytów czy może grają pod przyszły wzrost stóp
    > procentowych (o ile taki w ogóle nastąpi)?

    "W razie zamknięcia lokaty przed terminem, klienci otrzymują połowę
    zgromadzonych odsetek". A te lokaty są dość długoterminowe. Zwłaszcza druga.

    --
    Zapraszam na mój blog: http://mojakontestacja.blogspot.com/

  • 4. Data: 2010-08-17 19:08:05
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    >chyba jeszcze nie bylo na grupie, wiec podrzucam:
    >http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/lok
    aty/lokata_2letnia_dzienna

    strona Wniosek o iLokatę
    "Próbujesz zainstalować program Flash Player w nieobsługiwanym
    systemie operacyjnym..."
    Niedawno był tu post o lekkiej stronie "mobile" w Pekao24 - to
    tak dla kontrastu...
    A może wyczuli, że nie mam kasy i tylko chciałem sprwdzic?

    Arek

  • 5. Data: 2010-08-17 19:21:02
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Paweł pisze:
    > chyba jeszcze nie bylo na grupie, wiec podrzucam:
> [...]

    Oferta fajna, ale... 2 lata to strasznie długo, a w przypadku wersji
    półrocznej w Polbanku na mocnym jest takie samo 5% (choć zmienne, więc
    nie koniecznie musi dać taki sam efekt końcowy...).

    Ciekaw jednak jestem co oni zrobią jak w trakcie trwania lokaty zmienią
    się szczegóły systemu podatkowego? Przykład: Otwieram lokatę na
    maksymalną bezbelkową kwotę, potem rząd podnosi belkę o 1 punkt
    procentowy i... w efekcie zamiast zaokrąglenia do 0 mam zaokrąglenie do
    1. Codziennie.

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2010-08-17 19:35:03
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    xbartx wrote:

    > O proszę znienacka wyrósł Open poważy konkurent ;) Czyżby Aliorowi
    > zwiększyła się potrzeba depozytów czy może grają pod przyszły wzrost stóp
    > procentowych (o ile taki w ogóle nastąpi)?

    Nadal Open ze swoim 5.6% na rok górą :)

    P.

  • 7. Data: 2010-08-17 20:55:11
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> wrote in message

    > Nadal Open ze swoim 5.6% na rok górą :)

    Gdzie ty nasz 5.6% w Openie??? bylo, ale dawno. Teraz Open ma na 6-mies.-
    tez 5%.

  • 8. Data: 2010-08-17 21:01:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" i4enf0$lmn$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > lokatę na maksymalną bezbelkową kwotę, potem rząd podnosi belkę o 1 punkt
    procentowy i... w efekcie zamiast zaokrąglenia do 0 mam

    Chyba chciałeś napisać jakoś tak:

    Ciekaw jestem co zrobię, jak w trakcie trwania
    lokaty zmienią się szczegóły systemu podatkowego.

    Bank nic nie musi robić. :) To Twój problem, nie banku. :)
    Bank po prostu odprowadzi tę złotówkę do Tuska. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2010-08-17 21:09:11
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    Krzysztof wrote:
    > Gdzie ty nasz 5.6% w Openie??? bylo, ale dawno. Teraz Open ma na
    > 6-mies.- tez 5%.

    No mam :) I nadal jest - lokata optymalna na rok, 5.25% co przy
    umiejętnym obliczeniu kwoty (521.43 o ile sie nie myle) daje właśnie
    5.6%. Takich lokat sobie robisz ile chcesz, wbrew pozorom zrobienie
    kilkudziesięciu to kwestia max. godziny :)

  • 10. Data: 2010-08-17 22:04:04
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 17.08.2010 23:01, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    >
    > Bank nic nie musi robić. :) To Twój problem, nie banku. :)
    > Bank po prostu odprowadzi tę złotówkę do Tuska. :)

    A są znane jakieś plany zmiany podatku Belki?