  • 1. Data: 2013-02-27 12:35:14
    Temat: Polbank, mistrzowskie konto, oprocentowanie
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Witam,

    Pamięta ktoś może, jak oprocentowane jest tzw. "mistrzowskie konto"
    z oferty niegdysiejszego polbanku? Niestety na nowej stronie połączonych
    banków, klik w tabelę oprocentowania wyświetla error 404...

  • 2. Data: 2013-02-27 13:06:42
    Temat: Re: Polbank, mistrzowskie konto, oprocentowanie
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu środa, 27 lutego 2013 12:35:14 UTC+1 użytkownik ikarek napisał:
> [...]
    >
    > z oferty niegdysiejszego polbanku? Niestety na nowej stronie połączonych
    >
    > banków, klik w tabelę oprocentowania wyświetla error 404...

    http://raiffeisenpolbank.com/klienci-indywidualni/ko
    nta-osobiste/mistrzowskie-konto-osobiste/-/article/t
    ab/Szczegóły

  • 3. Data: 2013-02-27 14:00:08
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "eisenberg" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > http://raiffeisenpolbank.com/klienci-indywidualni/ko
    nta-osobiste/mistrzowskie-konto-osobiste/-/article/t
    ab/Szczegóły

    A na zakładce "dokumenty do pobrania" jest właśnie ów link do tabeli
    oprocentowania, który nie działa. "Dokument" to jednak solidniejsze
    źródło informacji, niż pitu-pitu na stronie :) Tak czy owak, już wiem,
    co chciałem wiedzieć: oprocentowanie jest beznadziejne ;( OIDP
    niedawno było tam kilka procent (pewnie czasowa promocja).

  • 4. Data: 2013-02-27 14:08:17
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 27 lutego 2013 14:00:08 UTC+1 użytkownik ikarek napisał:

> [...]
    >
    > co chciałem wiedzieć: oprocentowanie jest beznadziejne ;( OIDP
    >
    > niedawno było tam kilka procent (pewnie czasowa promocja).

    Cache google ma:

    http://goo.gl/VykqY

    https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:aSYbbUcqd
    lYJ:raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3044475
    8/TOPR.pdf+&hl=pl&gl=pl&pid=bl&srcid=ADGEEShhtFC9fLH
    CKJdl9jiZPc89lmOFv5Uevm8SbMCHI0QFauI2zN67eD3PBCzJS0v
    gmw6xYmo9tTHCMFk541PggBbqrz4zRs5JAly7oZZafUotdKQEszr
    -gsBswpCZqUyic7b_tvVJ&sig=AHIEtbROtHYSr7pKKdingmjEoK
    -0-j279Q

    pzdrwm
    luc

  • 5. Data: 2013-02-27 14:25:20
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Cache google ma:

    Dzięki - czyli wychodzi na to, że czwarty miesiąc bez sensu
    się trudzę, żeby zrobić 5 transakcji ich głupią kartą (którą
    trzymam jako zapasową). Polbak był zawsze dobry, żeby
    przechowywać podręczną gotówkę na dość dobrze
    oprocentowanym koncie - ale to, jak widzę, pieśń przeszłości.

    Możecie polecić debetówkę innego banku, która by nie
    była uciążliwa w utrzymaniu i zapewniała przyzwoity procent
    dla kwoty poniżej 20 tysięcy?

  • 6. Data: 2013-02-27 15:59:36
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu środa, 27 lutego 2013 14:25:20 UTC+1 użytkownik ikarek napisał:

    > Możecie polecić debetówkę innego banku, która by nie
    >
    > była uciążliwa w utrzymaniu i zapewniała przyzwoity procent
    >
    > dla kwoty poniżej 20 tysięcy?

    Do takich celów używam Eurobanku

  • 7. Data: 2013-02-27 18:36:06
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "eisenberg" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Do takich celów używam Eurobanku

    Dzięki. Byłem zlikwidować konto w Polbanku i napotkałem
    na taką ciekawostę: oni pobierają opłatę za kartę "z góry",
    a w kolejnym miesiącu zwracają ją, o ile wykonało się 5
    transakcji - a ciekawostka jest taka, że w przypadku
    zamknięcia konta, ostatnia opłata nie zostanie zwrócona.

    Na pocieszenie, pani powiedziała, że nie zostanie też naliczona
    opłata za miesiac będący okresem wypowiedzenia. Ponieważ
    karta od jutra ma przestać działać, nie mógłbym wykonać
    w marcu 5 transakcji nawet gdybym chciał. Do końca nie
    wierzę w tę pani deklarację - ale zobaczymy :)

  • 8. Data: 2013-03-02 20:12:33
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    ikarek <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> wrote on
    2013-02-27_18:36
> [...]
    > kolejnym miesiącu zwracają ją, o ile wykonało się 5 transakcji
    > - a ciekawostka jest taka, że w przypadku zamknięcia konta,

    Ten sam sprytny sposób wydojenia klienta stosuje Mille w
    odniesieniu do kredytówek, przynajmniej firmowych. Tyle, że z
    okresem rocznym, co daje 75 złotych straty, a jak się nie zacznie
    używać karty w ciągu pierwszych 3 m-cy to dwa razy po 75 :-))

    witrak()