  • 11. Data: 2007-08-29 08:47:54
    Temat: Re: Polbank - konto internetowe - czy są jakieś haczyki?
    Od: marbo <m...@a...tp.pl>

    No i jeszcze jeden - chyba minus.
    Obsługa internetowa tylko pod IE i Windows. No i brak jakiegokolwiek
    dema systemu internetowego.

    To mnie skutecznie zniechęciło.

    m.

  • 12. Data: 2007-08-29 08:49:42
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    a pisze:

    > Za wyplate z euronetu przy Lukasie trzeba placic :(

    nie tylko w lukasie, ale we wszystkich euronetow polaczonych z jakimis
    innymi bankami. zatem za darmo wyplacac mozna tylko z bankomatow
    polbanku i euronetow "wolnostojacych". lista darmowych na stronie polbanku.

  • 13. Data: 2007-08-29 08:51:10
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    marbo pisze:

    > Obsługa internetowa tylko pod IE i Windows. No i brak jakiegokolwiek
    > dema systemu internetowego.

    po co demo? nigdy nie korzystam

    ale racja - na razie tylko IE i Windows. chociaz ponoc trwaja prace nad
    firefoxem, a ze nie korzystam z linuxa czy mac os, to windows akurat mi
    nie przeszkadza.

  • 14. Data: 2007-08-29 13:56:46
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 29 Aug 2007 10:51:10 +0200, w <fb3c20$do7$3@news.onet.pl>, Sarpedon