  • 31. Data: 2009-06-09 12:50:00
    Temat: Re: Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "roman ban" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h0lle3$asp$1@inews.gazeta.pl...

    > lepszy

    > wybory niestety sa manipulowane ,dowodem na to jest fakt ze male partie
    > maja
    > mniejszy dostep do mediow .
    > I to ma byc demokracja ? (scierwo obecnych czasow)
    >
    > to jest czysta korupcja polityczna

    Momento.
    Do TVP ostatnio miała wyłączny dostęp najmniejsza partia; którą szczęśliwie
    szlag trafił, na marginesie.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2009-06-09 13:34:15
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    <d...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    "najłatwiej jest zagłosować na kogoś kto jest popularny"

    dokladnie, glosuja na tego kto ma najwiecej głosów,
    zeby potem się chwalić ze "mój kandydat wygrał a Twój przegrał, haha"
    i tym podniesc sobie samopoczucie.

    Program nic sie dla tych ludzi nie liczy. Smutne.

    Pozdr,
    Duch

  • 33. Data: 2009-06-09 13:43:01
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Użytkownik "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > NTG
    > BTW z Piz wybrano głównie szczekaczki, a nie osoby kompetentne.

    NTG
    pisalem ze liczy sie PR a nie kompetencje.
    IWSP

  • 34. Data: 2009-06-09 13:49:46
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > NTG
    > pisalem ze liczy sie PR a nie kompetencje.
    > IWSP

    NTG właśnie chodzi mi PRowskie szczekaczki; w komplecie

  • 35. Data: 2009-06-09 13:56:28
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    XXL <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Dieter <d...@a...pl> napisał(a):
    >
    > Ciesze sie, ze mam swoje zdanie, a nie jak matol glosuje na tego kandydata,
    > ktorego aktualnie promuje GW i TVN.
    >
    > Po takie Twojej wypowiedzi powiem Ci otwarcie, że ja za matoła uważam
    Ciebie
    > bo już wielokrotnie skompromitowałeś się na tej grupie żenującymi
    wypowiedziami
    > .
    > Ja głosowałem na byłego premiera Jerzego Buzka. Życzę mu, żeby został
    > przewodniczącym Parlamentu Europejskiego.
    > Zyskał znakomity wynik co oznacza, że Polacy doceniają jego klasę i zasługi
    > dla Polski.
    > A jaki wynik uzyskał Twój kandydat z UPR i jakie są jego osiągnięcia?

    Po takiej wypowiedzi napisze:
    1. zasmiecasz grupe dyskuja polityczna - jest od tego odpowiednia grupa
    2. za rzadow Buzka Polska miala najwiekszy deficyt w nowoczesnej historii
    3. gdyby nie trzeba bylo splacac odsetek od tego deficytu podatki moglyby byc
    mniejsze
    4. rzadko slucham TV ale ale jak juz to okazuje sie ze aparat polityczno-
    panstwowy skrzetnie doi spoleczenstwo (czytaj korupcja, malwersacje,
    nepotyzm)
    5. sejm w ostatnich latach zjednoczyla tylko jedna sprawa - walka o
    utrzymanie wyszynku w budynku sejmu
    6. odnosnie podatkow - PO obiecywalo 15% liniowego i co ....
    7. jedno okienko to porazka - znow PR w miejsce dzialania
    etc

    IWSP

  • 36. Data: 2009-06-09 15:15:21
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 08 Jun 2009 21:51:45 +0200, Pogo <w...@g...com>
    wrote:

    >Ludzie "drugiego gatunku" - Niesiołowski o tych co nie głosowali na PO
    >http://img357.imageshack.us/img357/3353/nisiolowski
    .png

    Jak już, to nie o tych, którzy nie głosowali na PO, a o tych, którzy
    głosowali na Ziobrę.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 37. Data: 2009-06-09 16:35:45
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    A skad Ty wiesz na kogo glosowalem? Prorok czy co? Wiekszosc zawsze sie myli
    XXL. Ty nalezysz do wiekszosci.

    No właśnie nie wiem na kogo głosowałeś bo się boisz albo wstydzisz to jasno
    powiedzieć !!!
    No więc powiedz otwarcie na jaką to mniejszość głosowałeś, która ma Twoim
    zdaniem rację. Mam nadzieję, że podasz mi nazwisko i partię swojego kandydata
    oraz jego dotychczasowe osiągnięcia.

    p.s. Jak rozumiem Twoim zdaniem J.Buzek został przez Ciebie zaklasyfikowany
    obok L.Balcerowicza, W.Rozłuckiego, W.Orłowskiego, A.Olechowskiego do grona
    "teoretyków".
    Czy mam rację?

  • 38. Data: 2009-06-09 18:40:44
    Od: "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

    Pogo napisał:

    > Ty żartujesz, prawda?

    Nie, gość jest zwyczajnym trollem, który tylko podjudza (głównie Dietera -
    zobacz pierwszy post w wątku do kogo kieruje, albo inne jego posty w stylu
    "Dieter się nie zna, panowie analitycy Dębowski (czy ktokoliwek inny) to
    mają lepsze prognozy"). A że na jego trollowanie się grupa łapie to troll
    karmiony rośnie i rośnie :-)

  • 39. Data: 2009-06-09 20:16:39
    Od: msz <C...@w...pl>

    Dnia 09-06-2009 o 14:48:52 skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > ...a nie osoby kompetentne.

    Nie pijmy za błędy na górze, Tam nie zmienia się nic, mimo lat. Znasz
    prawdę o głowie i murze? Daj spokój, za piękny świat!

    zaprosmy Jacka :)

  • 40. Data: 2009-06-09 20:45:23
    Temat: podsumowanie
    Od: " marq111" <m...@g...pl>

    1/ Ciągle tutaj sa pretensje ,że na tej grupie dyskutuje sie o polityce,że
    to NTG...jeżeli nie rynki finansowe są związane z polityką najmocniej ,to
    pokażcie inne dziedziny życia...giełdy,rynki kapitałowe i polityka to
    jedność,te dziedziny życia nie istnieją bez siebie

    2/ ciągle wypisuje się głupoty ,że większość nie ma racji...ciekawe
    rzeczy.co ma większość z racją wspólnego,bo związku nie widzę

    3/ciągle ,a to ten idiota,a to tamten,a demokracja bee...panowie
    krytykanci,macie szansę porwać tłumy do własnych idei,zróbcie to..przeciez
    ELEKTRYK nie może byc lepszy od Was

    podsumowanie:żyjemy w czasach,gdzie ludzkość się umówiła/w wielu
    państwach / ,że rządzą ludzie poprzez wrzucanie kartek wyborczych do urn,jak
    komus z Was uda się wymyśleć coś lepszego i wprowadzić to w czyn,to zostaję
    jego sługą do końca moich dni..za darmo
    i wcale nie trzeba się przy tym wyzywać