  • 41. Data: 2009-06-09 21:09:18
    Temat: Re: podsumowanie
    Od: msz <C...@w...pl>

    Dnia 09-06-2009 o 22:45:23 marq111 <m...@g...pl> napisał(a):

    > 2/ ciągle wypisuje się głupoty ,że większość nie ma racji...ciekawe
    > rzeczy.co ma większość z racją wspólnego,bo związku nie widzę

    dramatem demokracji jest fakt, ze tlum nigdy nie dziala racjonalnie
    (dzieki czemu zarabiasz (daj boze) na gieldzie- co by nie odbiegac od
    tematu)... a wybory to przeciez zachowanie stadne. tego burdelu sie nie da
    posprzatac.
    Pzdr

  • 42. Data: 2009-06-09 22:05:51
    Od: " marq111" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    msz <C...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > (dzieki czemu zarabiasz (daj boze) na gieldzie- co by nie odbiegac od
    > tematu)... a wybory to przeciez zachowanie stadne. tego burdelu sie nie
    Nie gniewaj się ,ale idąc tym tokiem rozumowania ,to wybory w 89` to porażka
    Narodu,bo przecież większość nie ma racji..ja tam wolę ,że wieksszość miała
    racje wtedy..:)

  • 43. Data: 2009-06-10 06:47:48
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    marq111 pisze:
    > Nie gniewaj się ,ale idąc tym tokiem rozumowania ,to wybory w 89` to porażka
    > Narodu

    Oczywiście, że porażka: wtedy rządy ubecji zyskały legitymację

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 44. Data: 2009-06-10 08:27:58
    Temat: Re: Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Buzek zaryzykowal kiedys swoja kase prowadzac wlasna firme? Skoro nie, to
    jest takim samym teoretykiem jak reszta Twoich idoli, ktorzy zyja z albo z
    podatnika albo z gloszenia wykladow. Glosowalem na Marte Patene.

    D.

  • 45. Data: 2009-06-10 08:29:36
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Buzek zaryzykowal kiedys swoja kase prowadzac wlasna firme? Skoro nie, to
    jest takim samym teoretykiem jak reszta Twoich idoli, ktorzy zyja albo za
    kase

  • 46. Data: 2009-06-10 08:59:39
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Glosowalem na Marte Patene.

    Marta Patena ...

    http://www.patena.pl/

    ...się nie dostała. Ale za to dzięki twojemu głosowi z twojego okręgu

    http://www.nasz-parlament.pl/euro_okreg?okreg_nr=10

    dostał sie kto inny - Graefin von Thun und Hohenstein....

    Inicjatywa Jawohl
    http://www.asme.pl/107932250355536.shtml

    "[...] Podobnie nic nie jest w stanie skompromitować pani Róży Thun,
    piastującej godność prezesa Fundacji Schumana, finansowanej m.in., przez
    Fundację Adenauera, którą prawie w stu procentach finansuje rząd niemiecki.
    To oczywiście nie jest żadna kompromitacja, tylko podtrzymywanie
    staropolskiej tradycji jurgieltu, co Europa rozumie, a pewnie i pochwala.
    Pani Thun też głosi potrzebę "kompromisu" nie tylko w sprawie konstytucji,
    ale w ogóle, ale wcale nie dlatego, że korzysta z niemieckich pieniędzy,
    tylko że po prostu tak myśli.[...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 47. Data: 2009-06-10 13:36:14
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    A skad Ty wiesz na kogo glosowalem? Prorok czy co? Wiekszosc zawsze sie myli
    XXL. Ty nalezysz do wiekszosci.

    Czy możesz przedstawić podstawy naukowe twierdzenia, że: "większość zawsze się
    myli" ?
    Czy były przeprowadzane jakieś badania socjologiczne czy społeczne, które
    potwierdzają postawioną przez Ciebie tezę?

    Odwracając powyższą tezę należałoby stwierdzić, że: "mniejszość ma zawsze rację".
    Chyba nie zaprzeczysz, że takie stwierdzenie to oczywisty absurd!!!

  • 48. Data: 2009-06-10 13:41:37
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > rację".
    > Chyba nie zaprzeczysz, że takie stwierdzenie to oczywisty absurd!!!

    Dej już spokój z tym twoim mamrotaniem.
    Dieter podobnie zresztą jak ty zagłosował na PO więc powinieneś się cieszyć
    i dac mu już święty spokój.

    Od dzisiaj juz tylko giełda, i broń Boże żadnej polityki ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/