  • 1. Data: 2023-04-24 17:50:48
    Temat: Poczta udaje bank.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Przynajmniej w terminalach - mają MCC 6012.
    Przez co np. santi nie nalicza cofki.
    Grzecznie wyjaśnili, dlaczego, i w ramach dobrej współpracy cofkę naliczyli - i to
    całe 49 groszy, choć tak naprawdę należało się tylko 40, bo płatność za 9,70 była w
    miesiącu, w którym (niestety) przekroczyłem 5k wydatków...

    No ale można się zdziwić, co też tej poczcie do łba uderza.
    Szczytem bezczelności było udawanie bankomatów - no ale banku to już megalomania.
    Chociaż bank to potrafi udawać i wspólnota mieszkaniowa - księgowość rozliczy
    poprzedni rok np. w marcu, a potem w sprawozdaniu napiszą "stan środków na kontach
    bankowych" - a to nie są konta bankowe, tylko ich konta księgowe...

  • 2. Data: 2023-04-24 21:01:24
    Temat: Re: Poczta udaje bank.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Apr 2023 08:50:48 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    >
    > No ale można się zdziwić, co też tej poczcie do łba uderza.
    > Szczytem bezczelności było udawanie bankomatów - no ale banku to już megalomania.

    Przeciez jest Bank Pocztowy, i usługi swiadczy.

    A bankomaty ... no coz, był problem prowizji przy "wpłacaniu na
    poczcie" ..

    A kiedys dawno do był bank PKO ...

> [...]
    > rozliczy poprzedni rok np. w marcu, a potem w sprawozdaniu napiszą
    > "stan środków na kontach bankowych" - a to nie są konta bankowe,

    A moze i bankowe, skoro społdzielcy mieli indywidualne nr rachunków
    bankowych do spłaty :-)

    J.

  • 3. Data: 2023-04-24 21:17:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A po polsku?

    -----

  • 4. Data: 2023-04-25 08:33:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 24 kwietnia 2023 o 21:17:41 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > A po polsku?

    Którego słowa nie rozumiesz?

  • 5. Data: 2023-04-25 08:42:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Którego słowa nie rozumiesz?
    cofka.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 6. Data: 2023-04-25 09:15:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 25 kwietnia 2023 o 08:48:20 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > cofka.

    To po polsku nie umiem.
    Może coś zaproponujcie na podstawie punktu z regulaminu promocji:
    "Nagroda za płatności bezgotówkowe wynosi 1% od sumy ich wartości, jednak nie więcej
    niż 50 zł miesięcznie, tj. maksymalnie 600 zł rocznie."

  • 7. Data: 2023-04-25 09:21:36
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

> [...]

    > "Nagroda za płatności bezgotówkowe wynosi 1% od sumy ich wartości, jednak nie
    więcej niż 50 zł miesięcznie, tj. maksymalnie 600 zł rocznie."

    1. money back
    2. cashback (ale to ma 2 znaczenia)

    Obstawiam, że te 2 są na tej grupie bardziej zrozumiałe.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 8. Data: 2023-04-25 09:37:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 25 kwietnia 2023 o 09:24:04 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    więcej niż 50 zł miesięcznie, tj. maksymalnie 600 zł rocznie."
    > 1. money back
    > 2. cashback (ale to ma 2 znaczenia)
    >
    > Obstawiam, że te 2 są na tej grupie bardziej zrozumiałe.

    Z tym drugim to kłopot taki jak z "parkometrem" i "parkomatem" - w jakimś mieście
    urządzenia ewidentnie będące
    "parkomatami" (z analogii do "bankomatu") nazywają uporczywie "parkometrami" - bo
    podobno
    ktoś sobie nazwę "parkomat" zarejestrował/zastrzegł/opatentował.

    Więc to pierwsze - ale ąćki chciał po polsku, i to podwójnie - dostał po polsku, a
    nie rozumie.

  • 9. Data: 2023-04-25 09:48:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

> [...]

    > Więc to pierwsze - ale ąćki chciał po polsku, i to podwójnie - dostał po polsku, a

    Tzn. ja się nie upieram. Dla mnie może być cofka na oznaczenie kasy
    którą zwraca bank jako "nagrodę za używanie karty", tylko wcześnie chyba
    tego nikt nie definiował.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/