  • 1. Data: 2003-01-14 10:57:33
    Temat: Platnosc ekarta - problem
    Od: "M.G." <m...@p...onet.pl>

    Czesc,
    chce zaplacic ekarta mBanku w internecie ale w formularzu nie wiem co mam
    wybrac odnosnie rodzaju karty a mam do wyboru:
    Visa Credit Card
    Visa Debit Card
    Mastercard
    Switch
    Solo
    JCB
    co mam wybrac ?

  • 2. Data: 2003-01-14 11:05:58
    Temat: Re: Platnosc ekarta - problem
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "M.G." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chce zaplacic ekarta mBanku w internecie ale w formularzu nie wiem co mam
    > wybrac odnosnie rodzaju karty a mam do wyboru:

    IMHO Visa Debit.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 3. Data: 2003-01-14 12:09:37
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b00qd4$601$1@news.tpi.pl, M.G. wrote:
> [...]
    > chce zaplacic ekarta mBanku w internecie ale w formularzu nie wiem co
    > mam wybrac odnosnie rodzaju karty a mam do wyboru:

    Visa Credit Card
    albo
    Visa Debit Card

    bez znaczenia

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-14 14:51:19
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > chce zaplacic ekarta mBanku w internecie ale w formularzu nie wiem co mam
    > wybrac odnosnie rodzaju karty a mam do wyboru:

    Visa Credit Card