  • 21. Data: 2004-02-25 14:25:30
    Temat: Re: Płatność KK wraz z okazaniem dowodu ?
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    Lesio5 wrote:

    > Użytkownik " Maciek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dowodu

    > Bo nie sa do tego prawnie umocowani żadną ustawą.

    Są, jak zauważył Kamil. Ostatnio nawet widziałem w aptece wywieszkę, że
    mają prawo sprawdzić mój dowód tożsamości. Ale nie sprawdzili :)

  • 22. Data: 2004-02-25 17:40:41
    Od: "mr_fix" <m...@k...pl>

    " Maciek" <n...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Dlaczego w Polsce sprzedawcy podczas transakcji KK nie żądają okazania
    dowodu
    > tożsamości lub prawa jazdy. W Niemczech przy każdej transakcji KK trzeba
    > okazać dokument...

    heh... a mnie sie jeszcze nie trafilo, pol swiata zjezdzilem i o dowod
    prosili mnie tylko raz w zyciu w Anglii, a to z tego powodu ze kupowalem
    alkohol :-P
    w niemczech(Kassel) siedze juz dobre pol roku i tez nigdy nie trafilem na
    kontrole dowodu tozsamosci...

    pzdrv
    mr_fix