  • 11. Data: 2004-02-25 11:57:29
    Temat: Re: Płatność KK wraz z okazaniem dowodu ?
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    Użytkownik " Maciek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c1hlb0$cib$1@inews.gazeta.pl...
    > Dlaczego w Polsce sprzedawcy podczas transakcji KK nie żądają okazania
    dowodu
    > tożsamości lub prawa jazdy. W Niemczech przy każdej transakcji KK trzeba
    > okazać dokument. To w znacznej mierze ograniczyłoby kradzieże z KK. Pzdr.

    Ciekawostka... płaciłem dość często w niemczech, a takze we Włoszech, w
    Austrii, Czechach i UK i nie przypominam sobie abym musiał cokolwik okazywac
    oprócz karty. No cóż. może moja facjata wzbudza większe zaufanie niż Twoja
    :))

  • 12. Data: 2004-02-25 12:28:22
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

> [...]
    okazywac
    > oprócz karty. No cóż. może moja facjata wzbudza większe zaufanie niż Twoja

    Potwierdzam również - płaciłem w Niemczech, Czechach, Słowacji i Włoszech -
    głównie na stacjach benzynowych, sklepach spożywczych i hotelach - ani razu
    nikt nie zażądał ode mnie dowodu tożsamości. W Niemczech i Austrii były
    problemy z autoryzacją wypukłej karty EC/MC z Pekao S.A. - podawałem inne
    karty i również nikt nie żądał dowodu.

    PMZ

  • 13. Data: 2004-02-25 12:43:25
    Od: " Maciek" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Rafal <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> napisał(a):

    No cóż. może moja facjata wzbudza większe zaufanie niż Twoja
    > :))

    Człowieku, moja facjata jest jak najbardziej OK. To raczej procedura
    przemawia za tym sposobem weryfikacji.
    PS
    Spojrzę dzisiaj w lustro i ocenię sytuację :).
    Pzdr.

  • 14. Data: 2004-02-25 12:54:10
    Od: "KK" <n...@n...com>

    " Maciek" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > przemawia za tym sposobem weryfikacji.
    > PS
    > Spojrzę dzisiaj w lustro i ocenię sytuację :).

    Tylko weź ze sobą dowód, zapewne ten z drugiej strony będzie Cię chciał
    wylegitymować... :)

    pzdr
    KK

  • 15. Data: 2004-02-25 13:13:00
    Od: " Maciek" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    KK <n...@n...com> napisał(a):

    > Tylko weź ze sobą dowód, zapewne ten z drugiej strony będzie Cię chciał
    > wylegitymować... :)
    >
    > pzdr
    > KK

    Aj Ty kąśliwy jesteś. Pzdr.

  • 16. Data: 2004-02-25 13:13:39
    Od: " Maciek" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    KK <n...@n...com> napisał(a):

    > Tylko weź ze sobą dowód, zapewne ten z drugiej strony będzie Cię chciał
    > wylegitymować... :)
    >
    > pzdr
    > KK

    Aj Ty kąśliwy jesteś. Pzdr.

  • 17. Data: 2004-02-25 13:16:26
    Od: qubacz <q...@g...pl>

    Maciek wrote:

> [...]
    > okazać dokument. To w znacznej mierze ograniczyłoby kradzieże z KK. Pzdr.

    Przy placeniu kredytowka carrefour'a teoretycznie wymagane jest
    okazanie dowodu.

    kuba
    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 18. Data: 2004-02-25 13:17:19
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > Aj Ty kąśliwy jesteś. Pzdr.

    Aj nie mogłem sobie odmówić - wybacz ;)

    pzdr
    KK

  • 19. Data: 2004-02-25 13:44:23
    Od: "micom.edu.pl" <s...@e...pl>

    > Z kolei w innych krajach EUropejskich i nieEUropejskich nic takiego nie ma
    > miejsca.

    Ma miejsce napewno w Hiszpani1

    Fajas

  • 20. Data: 2004-02-25 14:18:11
    Od: "gasper" <g...@p...com>

> [...]
    > okazać dokument. To w znacznej mierze ograniczyłoby kradzieże z KK. Pzdr.

    byles kiedys w Niemczech?...... mi sie wydaje , ze nie....