  • 1. Data: 2002-12-05 16:09:53
    Temat: Pl@net - konto wspólne - pytania
    Od: "Tomal" <no_e-mail@no_spam.no_problem>

    Witam,

    osatnio pojawiło się podobne pytanie odnośnie mBanku, a mnie interesuje
    jak to jest w Fortisie. Konkretnie chodzi mi o to, czy:
    -każdy ze współwłaścicieli ma własny "login" (klucz, hasło, etc.)?
    -kto jest nadawcą przelewu - jak w mBanku zalogowany, czy można
    wpisać/wybrać współwłaściciela?

    --
    Tomal

  • 2. Data: 2002-12-06 09:02:53
    Temat: Re: Pl@net - konto wspólne - pytania
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > -każdy ze współwłaścicieli ma własny "login" (klucz, hasło, etc.)?
    > -kto jest nadawcą przelewu - jak w mBanku zalogowany, czy można

    Zadzwoń 0-801FORTIS i się spytaj

  • 3. Data: 2002-12-08 11:55:55
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Tomal" <no_e-mail@no_spam.no_problem> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak to jest w Fortisie. Konkretnie chodzi mi o to, czy:
    > -każdy ze współwłaścicieli ma własny "login" (klucz, hasło, etc.)?

    Pani w Fortisie twierdzi, ze tak, tylko, ze kazdy ze wspolposiadaczy musi
    przejsc pelny proces rejestracji certyfikatu (dwie dyskietki, hasla itd.). W
    swietle powyzszego "wydaje sie" ze podobnie jak w mBanku przelew zleca
    aktulanie zalogowany (chociaz w mB mam watpliwosci, loguje sie zawsze id
    zony, sam mam dostep nieaktywny, a jako nadawca wyswietla zawsze mnie, moze
    maja jakis czytnik odciskow palcow albo, co :-)

    Zdruffka, Grzegorz