  • 1. Data: 2013-01-08 00:34:17
    Temat: Ping-Pong w ideabank w dół do 6.5%
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Wszystko co dobre szybko się kończy
    i tutaj 0.5% w dół :\

  • 2. Data: 2013-01-08 08:53:35
    Temat: Re: Ping-Pong w ideabank w dół do 6.5%
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-01-08 00:34, PKL pisze:
    > Wszystko co dobre szybko się kończy
    > i tutaj 0.5% w dół :\

    no niestety, dzisiaj założyłem i nawet nie zwróciłem uwagi ;-((
    dopiero na grupie zostałem oświecony ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2013-01-08 09:44:03
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2013-01-08 08:53, lolekanabolek pisze:

    > no niestety, dzisiaj założyłem i nawet nie zwróciłem uwagi ;-((
    > dopiero na grupie zostałem oświecony ;-))

    u mnie dzisiaj w systemie transakcyjnym wciaz przy zakladaniu wisi 7%

  • 4. Data: 2013-01-08 09:52:27
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Ja przy zakładaniu też miałem 7%, ale założyło się na 6,5%

  • 5. Data: 2013-01-08 09:57:46
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2013-01-08 09:52, Michal Pl pisze:
    > Ja przy zakładaniu też miałem 7%, ale założyło się na 6,5%

    ciekawe czy mozna to reklamowac, wprowadzaja klienta w blad

  • 6. Data: 2013-01-08 10:33:10
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Podejrzewam, że będą tłumaczyć się "błędną synchronizacją" i zwalą na klienta, że
    jego przeglądarka nie pobrała nowych danych....

  • 7. Data: 2013-01-08 10:41:59
    Od: a...@g...com

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 00:34:17 UTC+1 użytkownik PKL napisał:
    > Wszystko co dobre szybko się kończy
    >
    > i tutaj 0.5% w dół :\

    Podepnę się pod temat, bo kończy mi się właśnie lokata w Getinie i zaproponowali mi
    5%. Czy tę z IdeaBanku trzeba codziennie ręcznie przedłużać lub zakładać, lub czy
    jest to w miarę wygodne?

    Gdzie ewentualnie dość dobry procent dla 100 tys. (3-6 mcy) bez zakładania kont, kart
    i promocji typu 7% do 10 tys na miesiąc?

  • 8. Data: 2013-01-08 11:01:00
    Od: pawlin <p...@f...com>

    http://www.oprocentowanielokat.pl/

  • 9. Data: 2013-01-08 14:26:35
    Od: p...@g...com

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 10:41:59 UTC+1 użytkownik a...@g...com napisał:

> [...]
    >

    > Gdzie ewentualnie dość dobry procent dla 100 tys. (3-6 mcy) bez zakładania kont,
    kart i promocji typu 7% do 10 tys na miesiąc?

    http://www.skbank.pl/elokata24
    ale stopa zmienna, a stopy spadają,ja jednak zakładam ping ponga, choć dzisiejszy
    spadek oprocentowania troszeczkę mnie rozczarował