  • 1. Data: 2013-01-07 18:22:34
    Temat: Sync /PayPal - 20 wisienek
    Od: JB <j...@o...pl>

    Jezlei ktoś używa PayPal to moze obniżyć jednorazowo cene o 20pln.

    Promocja PayPal

    ZAŁÓŻ KONTO PAYPAL ZINTEGROWANE Z ALIOR SYNC I ZGARNIJ 20 ZŁ

    Jeśli jesteś Klientem Alior Sync i nie masz jeszcze konta w systemie PayPal, możesz
    założyć je za pomocą kilku kliknięć po zalogowaniu do bankowości internetowej Alior
    Sync.

    Tylko teraz możesz dodatkowo zgarnąć 20 zł od PayPal!
    https://www.paypal-europe.com/pl/alior/?id=1&mpch=ad
    s&mplx=3484-152895-8030-4

  • 2. Data: 2013-01-07 18:59:41
    Temat: Re: Sync /PayPal - 20 wisienek
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 09:22:34 -0800, JB napisał(a):

    > Jezlei ktoś używa PayPal to moze obniżyć jednorazowo cene o 20pln.

    § 4 Uczestnicy

    1. W Promocji mogą wziąć udział pełnoletni klienci Alior Sync.
    2. Z udziału w Promocji wyłączeni są uczestnicy posiadający już konto
    osobiste lub konto specjalne PayPal.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2013-01-07 19:29:23
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-07 18:59, xbartx pisze:
    > 2. Z udziału w Promocji wyłączeni są uczestnicy posiadający już konto
    > osobiste lub konto specjalne PayPal.

    A to jakiś problem założyć drugie konto na PayPalu? Inny email chyba
    wystarczy?

  • 4. Data: 2013-01-07 20:32:19
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > A to jakiś problem założyć drugie konto na PayPalu? Inny email chyba
    > wystarczy?

    Oby PayPal nie poszedł drogą mPaya...

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2013-01-07 20:40:33
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    No tak, ale to jest w zasadzie rabat 20zł przy zakupach via PayPal, więc gotówki nie
    da się wyciągnąć i przeznaczyć na dowolny cel.

  • 6. Data: 2013-01-07 21:18:50
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-07 20:40, az.anonim pisze:
    > No tak, ale to jest w zasadzie rabat 20zł przy zakupach via PayPal, więc gotówki
    nie da się wyciągnąć i przeznaczyć na dowolny cel.

    No tak, ale robiąc zakupy za 20zł mamy 100% rabatu ;) Więc całkiem
    przyzwoity rabacik ;)

  • 7. Data: 2013-01-07 21:28:26
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > No tak, ale to jest w zasadzie rabat 20zł przy zakupach via PayPal, więc
    > gotówki nie da się wyciągnąć i przeznaczyć na dowolny cel.

    Fakt, ale mozesz np. skajpaja doladowac za te 20 pln :).

    PS
    Zagladnalem sobie w ichni regulamin i jest jak byk, ze do 31.01.2013:
    - trzeba zalozyc konto paypal
    - kupic cos za min. 20zl
    - oddadza 20zl
    ...ale "Promocja trwa [..] do dnia 08.02.2013".

    Jestem troche niewyspany, ale wg tego co pisza wynika,
    ze promocja konczy sie definitywnie 31.01.2013 :).

  • 8. Data: 2013-01-07 22:50:31
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Mam cos takiego Non stop

    PayPal: wystąpił nieoczekiwany błąd

  • 9. Data: 2013-01-07 23:22:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 19:29:23 +0100, osa napisał(a):

    > A to jakiś problem założyć drugie konto na PayPalu? Inny email chyba
    > wystarczy?

    Jak to nie problem to próbuj, zobaczymy.

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2013-01-08 11:19:46
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Mam cos takiego Non stop
    >
    > PayPal: wystąpił nieoczekiwany błąd

    Od wczoraj mam tak samo:

    PayPal: wystąpił nieoczekiwany błąd
    2013-01-08 11:18:08

    alior sync ninja ze standardem allegro, hehe