  • 1. Data: 2002-05-16 14:28:13
    Temat: Pełnomocnictwo ogólne, a rodzajowe.
    Od: "PS" <z...@t...pl>

    Witam.
    Posiadam konto w banku i chcę ustanowić pełnomocnika.
    Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jaka jest różnica pomiędzy pełnomocnictwem
    ogólnym, a rodzajowym. Wiem, że pełnomocnictwo rodzajowe pozwala upoważnia
    do wykonywania "pewnego rodzaju" czynności, ale konkretnie jakich?
    Które pełnomocnictwo powiniennem ustanowić?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2002-05-16 15:39:20
    Temat: Re: Pełnomocnictwo ogólne, a rodzajowe.
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "PS" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ogólnym, a rodzajowym. Wiem, że pełnomocnictwo rodzajowe pozwala upoważnia
    > do wykonywania "pewnego rodzaju" czynności, ale konkretnie jakich?

    Ogólne -do wszytkiego; rodzajowe -do tego co sam wyznaczysz (np. tylko
    mozliwosc przegladania stanu konta przez ustanowionego przez Ciebie
    pelnomocnika)

    > Które pełnomocnictwo powiniennem ustanowić?

    A to juz Twoja sprawa i komu powierzasz swoją kase :)))

    Pozdrawiam
    Wall.

  • 3. Data: 2002-05-16 15:58:08
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

> [...]
    > do wykonywania "pewnego rodzaju" czynności, ale konkretnie jakich?
    > Które pełnomocnictwo powiniennem ustanowić?

    Najczęściej w rodzajowym chodzi o dodatkową kartę płatniczą. I to się może
    przydać.