  • 1. Data: 2002-04-02 11:34:05
    Temat: PeKaO - idiotyczny bank !!!! (dlugie)
    Od: "slaweczeks" <s...@p...onet.pl>

    Usmialem sie do lez.
    Bank PeKaO S.A. umiescil mnie kiedys na "czarnej" liscie
    Dokonal tego w tym samym dniu co wyslal mi monit w ktorym mnie ostrzega, ze
    jesli nie zaplace w terminie 7 dni od otrzymania monitu to rozwiaze ze mna
    umowe o prowadzenie ROR i po 30 dniach wysle sprawe do komornika i ponadto
    umiescza moje dane w Rejestrze Klientow Czasowo nie wywiazujacych sie.
    Sprawa jest o tyle smieszna, ze to zobowiazanie uregulowalem po 6 dniach od
    wezwania (olbrzymia kwota 390+190odsteki karne+15monit+6wyslanie razem ok.
    600 PLN).

    Dowiedzialem sie o tym fakcie po 1,5 roku. Wyslalem do nich pismo
    wyjasniajace (z zalaczonymi dokumentami o uregulowaniu itp.)

    W odpowiedzi uzyskalem, ze Bank mial prawo wpisac mnie na "liste" nastepnego
    dnia po nieterminowym uregulowaniu debetu.
    I ze w tym pismie wzywajacym (monit) popelnili "blad pisarski" piszac ze
    mnie "umieszcza" a ich zdaniem chcieli napisac "umiescili".
    Reasumujac w dniu wyslania monitu zostalem umieszczony na "czarnej liscie".
    Debilizm do kwadratu.

  • 2. Data: 2002-04-02 11:49:48
    Temat: Re: PeKaO - idiotyczny bank !!!! (dlugie)
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "slaweczeks" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    od
    > wezwania (olbrzymia kwota 390+190odsteki karne+15monit+6wyslanie razem ok.

    no cóż ... ja też nie lubię jak ktoś mi jest winny pieniądze i usilnie
    uchyla się od wyrównania debetu ...

    aż tego co wiem, to monit wysyłają po długim czasie debetu

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-04-02 11:58:54
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> wrote in message
> [...]
    > uchyla się od wyrównania debetu ...
    >
    > aż tego co wiem, to monit wysyłają po długim czasie debetu

    Sadząc po kwocie odsetek (karnych), to tak mogło byc.

    BAH

  • 4. Data: 2002-04-02 13:32:57
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "slaweczeks" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Usmialem sie do lez.
    > Bank PeKaO S.A. umiescil mnie kiedys na "czarnej" liscie

    Pomysl o tym w ten sposob - zrobili Ci przysluge. Teraz juz zaden bank nie
    bedzie Cie doil ... :-)

  • 5. Data: 2002-04-02 15:01:49
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Pomysl o tym w ten sposob - zrobili Ci przysluge. Teraz juz zaden bank nie
    > bedzie Cie doil ... :-)

    O właśnie- trzeba mysleć pozytywnie.
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-04-02 16:07:16
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Trzeba bylo splacic dlug.

  • 7. Data: 2002-04-03 06:46:49
    Od: "slaweczeks" <s...@p...onet.pl>

    Problem w tym, ze nie bylo mnie w Polsce przez 6 miesiecy.

  • 8. Data: 2002-04-03 07:43:05
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "slaweczeks" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości ...
    | Problem w tym, ze nie bylo mnie w Polsce przez 6 miesiecy.

    IMO to nie byl problem Banku, tylko Twoj. Trzeba bylo sie zatroszczyc o
    splacenie raty (a mogl to zrobic ktokolwiem z rodziny czy znajomych) i
    mialbys spokoj...

    pzdr
    KOmiX

  • 9. Data: 2002-04-03 10:23:40
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Problem w tym, ze nie bylo mnie w Polsce przez 6 miesiecy.

    A to juz moznabyloby nazwac ucieczka =)
    Najpierw sie zalatwia takie sprawy jak splata dlugow a pozniej sie szaleje.