  • 11. Data: 2002-03-09 13:25:19
    Temat: Re: PeKaO SA - token
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    news:a6cvl3$bie$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mozesz dokonac przelewu w placowce posredniczacej. Oczywiscie czesto
    trzeba
    > przekonac pracownikow, ze tak mozna ;). Weryfikacja odbywa nie wtedy na
    > podstawie porownania podpisu z tym na kacie wzorow.

    Z tego co jeszcze pamiętam, to robili wypłatę z konta na podstawie IKM i
    potem wpłatę na docelowe konto traktując całość jako przelew papierowy z
    3zł.

    Pozdrawiam
    R.Wicik

  • 12. Data: 2002-03-09 13:32:40
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Do rachunkow firmowych nie wydaja IKM, chyba ze sie cos zmienilo...

    Firmowych...aaaa ... Borynaaaa ...to ja przepraszam.

    Pozdrawiam
    R.Wicik

  • 13. Data: 2002-03-09 14:23:18
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    Pet wrote:

    > jak mnie poinformowano wysylaja natychmiast (w piatek zglosilem, we
    > wtorek max token do odbioru w wybranej placowce pekao). zobaczymy?

    Napisz. Inna sprawa, ze do tokena powinni wydawać IKMa, którego w
    przypadku konta firmowego nie ma, tak, żeby w awaryjnej sytuacji można
    było podreptać do marmurka i zlecić przelew czy wypłacić gotówkę w
    oddziale (w zasadzie - jakas karte płatnicza też by mogli wydawać..).

    Choć pamiętam, że kiedy korzystałem z marmurowego Pekao firmowego, to w
    obcym oddziale IKMem musiałem wypłacić kesz, a potem... go wpłacić jako
    zwykły przelew, bo oczywiscie odmiejscowienia rachunku nie było.

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl

  • 14. Data: 2002-03-11 13:20:12
    Od: "Piotr Pisz" <p...@p...pl>

    > mi sie to wczoraj.przytrafilo. W efekcie blokada dostepu do konta
    > przez internet i czekanie na nowy token. Hmm cos skopali?

    a jaki byl objaw?
    ja wlasnie nie moge sie dobic do pekao w zaden sposob...

    Piotr

  • 15. Data: 2002-03-11 13:30:02
    Od: "Piotrek Łukasik" <p...@p...onet.pl>

    tiaa.dopadło mnie to samo...
    pewnie jakas bazucha wyleciala im w powietrze i synchro jakiejs grupy userów
    padło...
    Zgłosiłem dzisiej obiecali ze max 3 dni i bede mial nowy token...zobaczymy
    jak to bedzie...a ZUS wisi... ;-(

    Piotrek