  • 1. Data: 2003-02-12 10:13:04
    Temat: PeKaO
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam doroslem juz chyba do zmiany banku. Ostatnia podwyzka prowizji za
    prowadzenie rachunku jest jednak dla mnie zbyt duza i chce uciec(17 zl za
    pakiet Pomocny wrrr). Zamierzam przeniesc sie do mBanku (chociaz uwazam ze
    jest gorszy od peksy ale tanszy - gdyby nie wysokie prowizje PeKaO S.A. byloby
    najlepszym rozwiazaniem dla ludzi bez oszczednosci ktorym konto potrzebne jest
    tylko do wyplat z bankomatow i kredytow). Potrzebuje taniego w utrzymaniu konta
    w marmurku do wyplat >5000 chyba ze inaczej mozna mozna wyplacac takie kwoty z
    mBanku? Thx za wszelkie sugestie.
    P.S.
    Mam nadzieje ze ktos z PeKaO czyta to i sie zastanowi nad sensownoscia takich
    posuniec jak podwyzka w zamian za niepotrzebne do prowadzenia konta uslugi.
    Ciekawe ile dostali kasy za to ze ratuja upadajace ubezpieczenia :-)

  • 2. Data: 2003-02-12 14:56:00
    Temat: Re: PeKaO
    Od: "Promo" <p...@p...onet.pl>

    Załóż sobie w Raiffeisen Bank tzw. konto lokacyjne (nie ROR!!!). Bez opłat
    za prowadzenie. Ale najważniejsze jest to, że możesz bezpłatnie odbierać
    (wypłacać gotówkę) a nawet nadawać przelewy. W połączeniu z mBankiem idealna
    sprawa.