  • 1. Data: 2003-02-11 21:02:36
    Temat: Cogitto a Inteligo
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    Moglibyscie powiedziec mi cos wiecej na temat zwiazku Cogitto z Inteligo?
    Wiem tylko tyle ze firma ta pozyskuje dla niego klientow.
    Dzieki
    Aga

  • 2. Data: 2003-02-11 21:25:02
    Temat: Re: Cogitto a Inteligo
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Aga" <a...@i...pl> wrote in news:b2boo7$9bs$1@srv.cyf-kr.edu.pl:

    > Moglibyscie powiedziec mi cos wiecej na temat zwiazku Cogitto z
    > Inteligo? Wiem tylko tyle ze firma ta pozyskuje dla niego klientow.

    Wydaje mi sie, ze Cogitto to zewnetrzna agencja sprzedazy, co o tym sadzisz ?

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-02-11 22:26:51
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    > Wydaje mi sie, ze Cogitto to zewnetrzna agencja sprzedazy, co o tym
    sadzisz ?

    > W.

    Znalazlam w internecie tylko jeden artykuł na BiznesNet.pl ale na dodatek
    chronony haslem:). Ma ktos moze dostep do tego?
    http://www.biznesnet.pl/szukaj.phtml?co=cogitto&t.x=
    11&t.y=7

    Aga

  • 4. Data: 2003-02-12 21:55:34
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "Aga" <a...@i...pl> skribis:

    >Moglibyscie powiedziec mi cos wiecej na temat zwiazku Cogitto z Inteligo?
    >Wiem tylko tyle ze firma ta pozyskuje dla niego klientow.

    moze jest w programie partnerskim ?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Nie chcesz byc bogaty - nie czytaj!
    "Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci":