  • 1. Data: 2005-06-22 06:12:46
    Temat: PayPal w druga stronę
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    Witam!
    Chodzi o akceptacje płatnosci.
    Wszystko niby gra.
    Business Account sie zakłada od reki, mozliwosci akceptacji płatnosci z
    włąsnego serwisu internetowego wydaja sie ciekawe, implementacja nie rózni
    sie od innych podonych serwisów i wydaje się w miare prosta, opłaty
    korzystne..

    Kwestia jest nastepująca : w jaki sposób mozna zapłacone przez klientów
    kwote nastepnie przelac na konto bankowe ?

    W żąden sposób nie moge dogrzebac sie do tej informacji. Owszem, moge jak
    mam konto w USA. Ja nie mam konta w USA i nie chce mieć.
    Może ktos juz przećwiczył ?

    Vizvary Istvan
    http://www.cryptigo.com

  • 2. Data: 2005-06-22 06:27:38
    Temat: Re: PayPal w druga stronę
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> writes:

    > Kwestia jest nastepująca : w jaki sposób mozna zapłacone przez klientów
    > kwote nastepnie przelac na konto bankowe ?

    W żaden.

    > W żąden sposób nie moge dogrzebac sie do tej informacji.

    Bo się nie da.

    MJ

  • 3. Data: 2005-06-22 08:57:58
    Temat: Re: PayPal w druga stron
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Kwestia jest nastepująca : w jaki sposób mozna zapłacone przez klientów
    > kwote nastepnie przelac na konto bankowe ?

    poprzez allpay?

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2005-06-22 08:59:50
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Chodzi o akceptacje płatnosci.
    > Wszystko niby gra.

    No raczej to wszystko nie gra. PayPal to lipa, dla Amerykanow to ma sens,
    nie dosc ze przelewy bankowe za darmo, to jeszcze mozliwosc wyrobienia
    Mastercarda z ktorego 1.5% od kwoty transakcji jest zwracane na konto (czyli
    zarabia sie przy robieniu platnosci karta), niestety my mozemy sobie
    pomarzyc (w przypadku tego 1.5% profitu nawet jakis sens maja juz depozyty
    karta do paypal z prowizja 3.99%).

    Stiwi.

  • 5. Data: 2005-06-22 09:41:00
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr napisał:

    > poprzez allpay?

    A niby jak?

    Bartol

  • 6. Data: 2005-06-22 10:09:47
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@c...cz> napisał w wiadomości
> [...]
    PayPal jest mało funkcjonalny dla polskich użytkowników, ale można to
    obejść, jeśli już ktoś koniecznie chce korzystać z ich usług.
    AllPay ma kanał dedykowany płatnościom między użytkownikami PP i AP -
    można nim przyjmować wpłaty od użytkowników PP.
    Jeśli masz konto w PP i chcesz je utrzymać, rejestrujesz się w AP,
    przesyłasz sobie pieniądze z konta PP na swoje konto w AP i przelewasz
    na dowolny rachunek. Może to długie, ale działa :)

    --
    WWWojtas

    http://www.Vitalia.pl. Twoja dieta. Twój styl.