  • 1. Data: 2006-10-05 16:14:49
    Temat: PayPal juz wyplaca w PL.
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Jest juz mozliwe dodanie konta w Polsce (tylko w złotówkach) i wyplacanie
    srodkow na konto. Darmowe od 500zl.

  • 2. Data: 2006-10-05 17:42:39
    Temat: Re: PayPal juz wyplaca w PL.
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    kjvirtual napisał(a):

    > Jest juz mozliwe dodanie konta w Polsce (tylko w złotówkach) i wyplacanie
    > srodkow na konto. Darmowe od 500zl.

    A poniżej 500? Drugie 500? :>

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-10-05 17:55:56
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:3jjnuyvr1mls.sihlshpifh46.dlg@40tude.net, *Markus Sprungk*
    wrote:

    > A poniżej 500? Drugie 500? :>

    5 PLN
    http://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_display-fe
    es-outside&countries=EU

    --
    darnok

  • 4. Data: 2006-10-05 19:24:12
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    A... to... w jakimś dziwnym języku.

    *

  • 5. Data: 2006-10-05 19:59:57
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):
    > A... to... w jakimś dziwnym języku.
    >
    > *

    Pewnie chciałbyś, żeby na banknotach studolarowych napisy były po polsku
    - i całkowicie się z Tobą zgadzam, tak powinno być.

  • 6. Data: 2006-10-05 20:45:30
    Od: "PolandMET" <k...@a...net.pl>

    > A poniżej 500? Drugie 500? :>

    Ja dodalem konto BZWBK w USD i jakos sie nie plul

  • 7. Data: 2006-10-05 20:50:16
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    PolandMET napisał(a):

    > Ja dodalem konto BZWBK w USD i jakos sie nie plul

    5 zł opłaty poniżej 500,-;

  • 8. Data: 2006-10-06 06:41:43
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    darnok napisał(a):

    > 5 PLN
    > http://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_display-fe
    es-outside&countries=EU

    To nie przewiduję by zdobyli dominującą pozycję na naszym rynku

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2006-10-06 07:55:13
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Pewnie chciałbyś, żeby na banknotach studolarowych napisy były po polsku -
    > i całkowicie się z Tobą zgadzam, tak powinno być.

    Logika nakazywałaby małą biało czerwoną flagę w rogu umieścić co by język
    zmieniała. No ale cóż... ich potencjalni klienci... ich problem...

    *

  • 10. Data: 2006-10-06 14:14:13
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > Logika nakazywałaby małą biało czerwoną flagę w rogu umieścić co by
    > język zmieniała. No ale cóż... ich potencjalni klienci... ich problem...
    >
    > *

    Owszem - ale jak zauważysz, przeglądając stronę PP dedykowane strony
    językowe ma jedynie czołówka światowej gospodarki.

    Pzdr: Witek