  • 1. Data: 2006-10-05 06:40:17
    Temat: Kredy, odsetki i ulga odsetkowa - czy ktoś może policzyć?
    Od: "Słoniu" <e...@e...pl>

    Witam,

    Nie znam się zbyt dobrze na finansach, dlatego mam prośbę, czy ktoś
    mógłby sprawdzić moje obliczenia dot. wysokości ulgi odsetkowej:

    Kredyt: 400.000PLN w CHF liczony po kursie 2,5, czyli 160.000 CHF
    LIBOR CHF: 1,73%
    Marża: 1,5%
    Liczba rat: 360
    Raty równe

    No i wychodzi mi że rocznie można by odliczyć:
    stopa opodatkowania 19%: 972,93 PLN
    stopa opodatkowania 30%: 1.536,21 PLN
    stopa opodatkowania 40%: 2.048,28 PLN

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Słoniu

  • 2. Data: 2006-10-05 21:49:31
    Od: Grzegorz Gawron <"grzegorz[podkreslenie]gawron"@poczta.onet.pl>

    Słoniu napisał(a):
> [...]
    > Liczba rat: 360
    > Raty równe
    >
    > No i wychodzi mi że rocznie można by odliczyć:

    a ulga dotyczy całości odsetek czy tylko marży banku? Ja w sumie nie
    sprawdzałem, założyłem że całości, może błędnie - wtedy rocznie powinno
    wyjść zdecydowanie więcej.

    Grzesiek

  • 3. Data: 2006-10-09 06:42:58
    Od: "Słoniu" <e...@e...pl>

    Grzegorz Gawron wrote:

    > a ulga dotyczy całości odsetek czy tylko marży banku? Ja w sumie nie
    > sprawdzałem, założyłem że całości, może błędnie - wtedy rocznie powinno
    > wyjść zdecydowanie więcej.

    No raczej całości... i tak też liczyłem.

    Pozdrawiam,

    Słoniu