  • 1. Data: 2016-11-21 11:06:51
    Temat: Paszport zamiast d.o.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Które banki są na tyle nienormalne ("leguramin"), że nie uznają paszportów w miejsce
    d.o.?
    IMHO EB nienormalny, a PKO normalny, a inne?

  • 2. Data: 2016-11-21 12:11:15
    Temat: Re: Paszport zamiast d.o.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości
    >Które banki są na tyle nienormalne ("leguramin"), że nie uznają
    >paszportów w miejsce d.o.?
    >IMHO EB nienormalny, a PKO normalny, a inne?

    Trudno powiedziec skad ta niechec ... moze "normalny czlowiek ma
    dowod, a nienormalnych nie obslugujemy" :-)

    Za to w innym banku ... "trzeba okazac dwa dokumenty ze zdjeciem".
    No i tak sie zaczalem zastanawiac. Paszport nieobowiazkowy, PJ
    nieobowiazkowe, to skad jakis dokument ze zdjeciem ?
    Skonczyla sie era legitymacji sluzbowych, ksiazeczek zdrowia itp.

    A taka GB nadal nie ma nawet jednego dokumentu ze zdjeciem
    obowiazkowego i jakos zyja ...

    J.

  • 3. Data: 2016-11-21 12:54:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > A taka GB nadal nie ma nawet jednego dokumentu ze zdjeciem
    > obowiazkowego i jakos zyja ...

    We czwartek byłem w Lloyds odnowić kartę do bankomatu i dałem dowód a
    pani mówi tu nie ma podpisu. Nom nie ma. Dawaj paszport łobuzie.
    Na szczęście miałem przy sobie ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2016-11-21 13:04:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    J.F. pisze tak:

    >We czwartek byłem w Lloyds odnowić kartę do bankomatu i dałem dowód a
    >pani mówi tu nie ma podpisu. Nom nie ma. Dawaj paszport łobuzie.
    >Na szczęście miałem przy sobie ;)

    Hm, na moim DO podpis jest.
    Ale to stary DO, z 10 lat ma - skasowali ?

    Czy o angielskim DO piszesz ?

    J.

  • 5. Data: 2016-11-21 13:15:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 12:11:16 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Za to w innym banku ... "trzeba okazac dwa dokumenty ze zdjeciem".

    Znasz taki bank czy tylko tak gdybasz?

    > A taka GB nadal nie ma nawet jednego dokumentu ze zdjeciem
    > obowiazkowego i jakos zyja ...
    Znaczy że ROR w oparciu o prawo jazdy, czy legitymacje ZUS np założą?

  • 6. Data: 2016-11-21 13:49:53
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-11-21 o 11:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > Które banki są na tyle nienormalne ("leguramin"), że nie uznają paszportów w
    miejsce d.o.?
    > IMHO EB nienormalny, a PKO normalny, a inne?

    mBank. na pytanie "dlaczego paszport nie, skoro w DO nie ma żadnych
    informacji, których nie byłoby w paszporcie" panienka z okienka
    odpowiedziała "bo tak napisane".

    ciekawe co na to RPO?

    a.

  • 7. Data: 2016-11-21 16:20:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
    >Znasz taki bank czy tylko tak gdybasz?

    Lukas/Credit Agricole, do odblokowania dostepu.

    >Znaczy że ROR w oparciu o prawo jazdy, czy legitymacje ZUS np założą?

    Przeciez mozesz nie miec PJ. To tylko w USA kazdy moze dostac :-)

    Rachunek za prad, za gaz ...

    J.

  • 8. Data: 2016-11-21 16:31:22
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-11-21, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Hm, na moim DO podpis jest.
    > Ale to stary DO, z 10 lat ma - skasowali ?

    To jak ma 10 lat, to jesteś pewny że nadal ważny? ;)
    Żebyś się potem nie zdziwił :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 9. Data: 2016-11-21 16:35:04
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A ździwienie jest karalne (sankcja)?

    -----

  • 10. Data: 2016-11-21 16:42:00
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-11-21, ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> wrote:
    > A ździwienie jest karalne (sankcja)?

    Nie jest. Ale zazwyczaj jak trzeba skorzystać z owego dokumentu,
    żeby się wylegitymować do czegoś, to nagle okazuje się, że musi
    być ważny i "ojejku" na gwałtu rety trzeba wyrabiać.

    Coś jak wyrabianie paszportu na tydzień przed wyjazdem na
    zagraniczne, już opłacone i zarezerwowane wakacje :P

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com