eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[PYTANIE] Inteligo › [PYTANIE] Inteligo
  • Data: 2004-10-14 10:31:57
    Temat: [PYTANIE] Inteligo
    Od: "edwin2" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Jestem posiadaczem konta Inteligo od ponad 2 miesięcy. Chciałbym
    otrzymać debet, lecz nie mogę wypełnić formularza. Pojawia mi się komunikat:
    "Przepraszamy, z weryfikacji Twoich danych wynika, że nie możesz ubiegać się
    o debet ponieważ: Produkt kredytowy jest przeznaczony dla klientów, którzy
    aktywnie używają konta Inteligo. Zachęcamy Cię do częstszego korzystania z
    naszej oferty."
    Nie rozumiem tego, gdyż cały czas korzystam z konta (jestem sprzedawcą
    na allegro.pl) i dostaję dosyć często przelewy. Chciałbym się dowiedzieć,
    czy oreintujecie się jakie są tego przyczyny, co muszę zrobić, aby otrzymać
    debet?

    Pozdrawiam!


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1