  • 1. Data: 2005-06-22 07:01:01
    Temat: POP/MIX o nowe pop5 w bankomacie
    Od: a...@o...pl

    aukcja

    wskazuje, jakoby już istniały i były dostępne kody 5zł w Idei
    tyle, że ja nie wiem, gdzie ten koleś robi te doładowania
    nie lubię również allegro, ale nie o tym chcę pisać...

    do uczestników grupy pl.biznes.banki, a więc osób korzystających
    z różnych bankomatów, mam zapytanie, czy któraś sieć bankomatowa
    zrobiła postęp i wprowadziła już nowe doładowania POP5, bo to, że
    mają POP25, to ja wiem. Ja po prostu chcę doładować piątką, bo mi
    brakuje 3zł do opłacenia darmowych rozmów, a nie mam ochoty wydawać
    całych 25zl ani nawet 10zł na doładowanie dyszką z tel. domowego

    chcę doładować mojego Mix-a o 5zł, przy użyciu karty bankomatowej

    szukam zatem doładowania przez bankomat (najbliżej mam BZWBK, PKO BP,
    BGŻ, nieco dalej: ING Śląski, Euronet, Lukas, InvestBank,),

    urządza mnie również serwis internetowy www.costam.pl, jeśli w nim
    byłaby możliwość płacenia kartą bankomatową

    pozdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2005-06-22 08:06:01
    Temat: Re: POP/MIX o nowe pop5 w bankomacie
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 22 Jun 2005 09:01:01 +0200, agentamplicoaiglife napisal/a:

    > wskazuje, jakoby już istniały i były dostępne kody 5zł w Idei tyle,
    > że ja nie wiem, gdzie ten koleś robi te doładowania nie lubię
    > również allegro, ale nie o tym chcę pisać...
    moze na razie sitnieją tylko karty?:/ byłoby to dziwne bo prędzej
    wyobrażałbym sobie sytuację odwrotną tzn. dostępnosc takiego
    dołądowania tylko przez "usługi elektroniczne"
    Nie wiem jak w bankomacie, ale obecnie przez internet na stronie idea.pl
    się nie da, przez internet w banku BZWBK z konta też się nie da, przez
    sms chyba też nie więc zakładam, że w bankomacie BZWBK też się nie da

    --
    Krzysztof Lerski

  • 3. Data: 2005-06-22 20:38:38
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia 22 Jun 2005 09:01:01 +0200, a...@o...pl napisał(a):

    > aukcja
    >
    > wskazuje, jakoby już istniały i były dostępne kody 5zł w Idei
    > tyle, że ja nie wiem, gdzie ten koleś robi te doładowania
    > nie lubię również allegro, ale nie o tym chcę pisać...

    Moze nakupil hurtem zdrapek po 5 zl i sprzedaje ? Po za tym nie rozumiem
    troche co za korzysc z tej aukcji przeviez mozna doladowac w kilku miejsach
    a nie u jakiegos watpliwego sprzedawcy?

    Adam

  • 4. Data: 2005-06-23 09:34:33
    Od: a...@o...pl

    > Moze nakupil hurtem zdrapek po 5 zl i sprzedaje ?

    a _gdzie_ nakupił te zdrapki, skoro wszyscy w Informacji Idei udają ufoludków i
    nie wiedzą, o co mi chodzi, a jak już wiedzą, to mówia, że nie wiedzą kiedy itd.

    > Po za tym nie rozumiem troche
    > co za korzysc z tej aukcji przeviez mozna doladowac w kilku miejsach
    > a nie u jakiegos watpliwego sprzedawcy?

    jeśli chodzi o 10, 25 itd. to prawda, marna korzyść dla kupującego,
    inni przynajmniej schodzą z ceny i można kupić Pop25 za 22zł, a on...

    jeśli chodzi o 5 zł to niestety nie można doładować w kilku miejscach
    ale to też mnie jakoś nie zachęca, bo niby dlaczego mam mu zaufać, że
    ma coś, czego wielkie firmy nie mają?...

    gdybym wiedział, że te doładowania działają, wtedy opłacałoby mi się, bo
    zdrapki pop5 są na razie w salonach firmowych, brakuje mi 2,10 do opłaty
    za darmowe rozmowy z 1 nr, a podróż do salonu firmowego 3 godziny + 12zł

    dlatego albo kupię piątkę albo zrobię doładowanie dyszką z telefonu tp sa

    Sebastian

  • 5. Data: 2005-06-23 10:02:51
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    a...@o...pl wrote:

    > a _gdzie_ nakupił te zdrapki, skoro wszyscy w Informacji Idei udają ufoludków i
    > nie wiedzą, o co mi chodzi, a jak już wiedzą, to mówia, że nie wiedzą kiedy itd.
    Gdzie? W najbliższym telepunkcie lub punkcie spzred Idei.

    MZ

  • 6. Data: 2005-06-24 13:27:09
    Od: s...@o...pl

    > Gdzie? W najbliższym telepunkcie lub punkcie spzred Idei.

    byłem w salonie, nie mają i nie wiedzą kiedy będą mieć
    to samo w telepunkcie

    Sebastian

  • 7. Data: 2005-06-24 13:31:28
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    s...@o...pl napisał(a):

    > byłem w salonie, nie mają i nie wiedzą kiedy będą mieć
    > to samo w telepunkcie

    W takim wypadku pozostaje doladowania.idea.pl

  • 8. Data: 2005-06-25 12:23:52
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    22 Jun 2005 09:01:01 +0200, na pl.biznes.banki,
    a...@o...pl w wiadomości
    <news:0c6d.0000032d.42b90cad@newsgate.onet.pl> napisał(a):

    > aukcja
    >
    > wskazuje, jakoby już istniały i były dostępne kody 5zł w Idei
    > tyle, że ja nie wiem, gdzie ten koleś robi te doładowania

    Cytat:
    "Do wiadomości ALLEGRO- wszystkie dopełnienia wystawione na mojej aukcji
    są dopełniane drogą elektroniczną przez terminal online na który
    posiadam umowe oraz zezwolenie na prowadzenie tego rodzaju
    działalności!!!"

    Z komentarzy wynika, że to działa.

    --
    Pozdrowienia