  • 1. Data: 2020-04-03 10:01:46
    Temat: PKO BP rozsyla KK?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy PKO BP rozsyła niezamawiane KK (wypukła Visa w kolorze złotym)?

  • 2. Data: 2020-04-03 11:14:42
    Temat: Re: PKO BP rozsyla KK?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 3 kwietnia 2020 10:01:48 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Czy PKO BP rozsyła niezamawiane KK (wypukła Visa w kolorze złotym)?

    A co, dostałeś taką?
    Czy przeczytałeś coś takiego przedwczoraj, ale dopiero dzisiaj wytrzeźwiałeś? ;P

    Choć na serio może to robić PeKaO SA (czyli żubr).

  • 3. Data: 2020-04-04 19:57:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No a jak myślisz?
    Z l. 3x 2400,-
    Z napisem Visa Credit.
    Zero info o kosztach, warunkach, itp. itd.

  • 4. Data: 2020-04-04 20:28:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 4 kwietnia 2020 19:57:49 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > No a jak myślisz?
    > Z l. 3x 2400,-
    > Z napisem Visa Credit.
    > Zero info o kosztach, warunkach, itp. itd.

    Jak to "limit 3x2400"?
    Tęgo musiałeś pochlać.
    Na renderze nie ma napisu "visa credit", może na rewersie?
    No i spodziewaj się, że skarbonka Cię stuknie na 195zł miesięcznie, nawet jak nie
    aktywujesz...

    Hmm, może to taka jaskólka - zwiastun kryzysu?
    Przed 2008 też ludziom KK rozsyłali, gotowe do aktywacji.
    ZTCP to potem zostało to zakazane.
    Więc pochlałeś naprawdę mocno jak wniosku nie pamiętasz.

  • 5. Data: 2020-04-05 08:25:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No normalnie (w piśmie przewodnim do którego przykleili) - na płatności, na gotówkę i
    na internet.
    Zwykły list do skrzynki, ciekawe ile fraudów będzie?
    Do 2024.

    -----

  • 6. Data: 2020-04-05 11:45:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 5 kwietnia 2020 08:25:24 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > No normalnie (w piśmie przewodnim do którego przykleili) - na płatności, na gotówkę
    i na internet.

    Aaa, limit dzienny.
    To nic nie znaczy. Pytanie, jaki limit kredytowy?
    "Pismo przewodnie" też nic nie znaczy. Umowa jest?

    > Zwykły list do skrzynki, ciekawe ile fraudów będzie?

    A ile ma być? Trzeba przecież aktywować.

    > Do 2024.

    No to masz potencjalny dług 48*195zł.
    Lepiej zadzwoń i spytaj, o co chodzi.

    Chyba że nie trzeźwiejesz - pewnie tak, jak i ja, skoro o tym dyskutuję ;>

  • 7. Data: 2020-04-05 11:55:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Apr 2020 02:45:11 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Chyba że nie trzeźwiejesz - pewnie tak, jak i ja, skoro o tym dyskutuję ;>

    Otóż to. Trzeba mieć sporo wypite żeby się wdawać w rozmowę z ąckim.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2020-04-05 12:48:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Chyba miesięczny?

    -----

  • 9. Data: 2020-04-05 12:48:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zawsz to lepiej niż mieć obrzezanego do rozmowy z Maciejewskim.

    -----

  • 10. Data: 2020-04-06 16:32:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Miesięczny 2400 PLN, dzienny płatniczych 2400, dzienny internetowych 2400.

    BTW wygląda, że złotokolorowaną z napisem na awersie Credit wysłali w zamian za
    Classic (charge), albo się pomylili - w ST srebrny
    obrazek obciążeniowej :-o

    Skasowali w III 2020 na 40 zł (to zwykle była opłata roczna).

    BTW czy za classic (obciążeniową) nieaktywowaną przez cały okres (a nawet parę
    okresów po kolei) należy się opłata? Występować o
    zwrot opłaty (za te poprzednie)? Generalnie to chyba nawet nie doszły (zwykłymi
    wysyłają i potrafią mylić adresy).

    -----