  • 31. Data: 2003-03-26 19:22:42
    Temat: Re: Re: PIN przy platnosciach on-line!
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 26, 2003 at 07:37:11PM +0100, Dentarg wrote:

    >Takiej to znaczy autoryzowanej pinem, czy takiej to znaczy każdej
    >internetowej ?

    Zejdz Pan z ta PINa - do 3D Secure nie bedzie pinu, ale haslo. Ja bym
    je raczej porownal raczej do hasla w sklepie internetowym.

    --

    --w

  • 32. Data: 2003-03-26 19:55:13
    Temat: Re: PIN przy platnosciach on-line!
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 26 Mar 2003 20:22:42 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Zejdz Pan z ta PINa - do 3D Secure nie bedzie pinu, ale haslo. Ja bym
    >je raczej porownal raczej do hasla w sklepie internetowym.
    Do kazdego sklepu bedzie inne ? Nie ... to bedzie jakies smieszne
    hasełko, które jak rozumiem bedzie mnie autoryzowac w banku wydawcy ?
    Jeśli tak to wątkie, zeby cos takiego szybko działało w wiekszosci
    naszych bankow, a moze sie myle ? Troche mi sie nie podoba ten pomysl,
    kolejne haslo do zapamietania :((.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 33. Data: 2003-03-26 19:57:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 26, 2003 at 08:55:13PM +0100, Dentarg wrote:

> [...]
    >Jeśli tak to wątkie, zeby cos takiego szybko działało w wiekszosci
    >naszych bankow, a moze sie myle ? Troche mi sie nie podoba ten pomysl,

    Kurde, brniesz w tych gdybaniach, a nie przeczytales pewnie tego co
    jakis tydzien temu tutaj krazylo.

    Haselko bedzie zwiazane z karta i bedzie sprawdzane w banku wydawcy
    karty, reszta na wspomnianych stronach.

    --

    --w

  • 34. Data: 2003-03-26 20:28:35
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Troche mi sie nie podoba ten pomysl,
    Będziesz ustalał pytanie które ma przypomnieć jakie masz hasło.
    Grzegorz

  • 35. Data: 2003-03-26 21:02:04
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Michał napisal(a) Wed, 26 Mar 2003 08:53:35 +0100:
    >Od kwietnia wszystkie transakcje kartami dokonywane w Internecie
    >powinny być potwierdzone hasłem lub PIN - em. To nakręci e-handel. Na

    Czyzby polskie e-banki zaczely odkrywac Ameryke? ;)

    Ale lepiej pozniej niz wcale - jak powiedziala pewna
    babcia ktora spozila sie na pociag o 5 minut :)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 36. Data: 2003-03-26 21:22:55
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 26, 2003 at 09:02:04PM +0000, WOJSAL wrote:

    >Czyzby polskie e-banki zaczely odkrywac Ameryke? ;)

    A ktorez to ebanki juz wczesniej stosowaly 3dSecure? Tak z jeden
    przyklad poprosze ;-)

    --

    --w