  • 1. Data: 2003-09-27 10:15:49
    Temat: PEKAO SA - praktyki godne krytyki
    Od: "Jan Werbiński" <j...@N...com>

    Bank PEKAO SA. drugi raz udał, że moje Eurokonto nie zostało zlikwidowane i
    przysłał karte płatniczą. Za kartę należy co miesiąc płacić, podobnie jak za
    Eurokonto.

    Pani z telefonicznego BOK poinformowała, że nie chcąc ponosić opłat
    powinienem pisemnie w oddziale zlikwidować rachunek, do czasu kiedy tego nie
    zrobię będę musiał płacić za jego używanie. LOL. Eurokonto zostało
    zlikwidowane dwa lata temu. W oddziale zawsze są kolejki, a nietypowe
    formalności (np wpłata $ na VISĘ) trwają około pół godziny.

    Na szczęście udało mi się załatwić sprawę przez telefon. Niestety konieczne
    było poinformowanie pani o prawach klienta, bezprawiu pobierania opłat za
    prowadzenie rachunków przez banki.

    Są bardziej upiedliwe banki, czy tylko PEKAO? Żeby aż tak kochać klienta?

    Strona domowa http://www.janwer.com/
    Nasza sieć http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2003-09-27 11:43:00
    Temat: Re: PEKAO SA - praktyki godne krytyki
    Od: "Dart" <w...@w...pl_niespamowi>

> [...]
    > prowadzenie rachunków przez banki.
    >
    > Są bardziej upiedliwe banki, czy tylko PEKAO? Żeby aż tak kochać klienta?

    Dzisiaj ostatecznie zlikwidoweałem Eurokonto.
    Ciesze sie ze nie laczy nnie juz nic z PEKAO.
    Dart

  • 3. Data: 2003-09-27 18:43:00
    Od: "vojti" <d...@i...fm>

    > Dzisiaj ostatecznie zlikwidoweałem Eurokonto.
    > Ciesze sie ze nie laczy nnie juz nic z PEKAO.
    ja zlikwidowałem konto w oddziale, a potem dostałem kopertę, że brak kasy na
    zlecenia stałe i coś w tym stylu: jak kasa się pojawi to bedą płacić
    dalej....szkoda że niepłacą, mi by to się podobało (panienka na me wyraźne
    polecenie nabazgrała, że jestem wolnym człowiekiem....)
    innym też to polecam (zmiane banku.........)
    Vojti

  • 4. Data: 2003-09-29 07:11:36
    Od: "Krzysztof" <k...@i...grupy.pl>

    Spokojnie, spokojnie... nie ma sie co zaraz zrażać!! Wg mnie i tak jest
    lepiej - wystarczy sie powolac na swoje prawa i na chec zlozenia zazalenia
    za np. wprowadzenie w blad. To sa dwa klucze do tego banku.