  • 1. Data: 2005-08-17 15:29:36
    Temat: Oszukana?
    Od: "Iwona" <d...@w...pl>

    Hej
    Pytam raczej z ciekawosci.
    Dzis placilam karta na stacji Orlen za paliwko. Standart - zatwierdzenie
    kwoty w terminalu i podanie pin. Jednak jak sprawdzilam 2 godz pozniej stan
    mojego konta w internecie i wyplaty z konta to okazalo sie ze jest roznica
    pomiedzy rachunkiem ktory wystawil mi kasjer na stacji a danymi w
    internecie. Na rachunku jest mniej wyplacone, a w internecie jest kwota
    wyzsza( 4 zlote roznicy).
    Czy moglo dojsc do oszustwa ze strony pracownika stacji. Fakt faktem kwote
    zatwierdzilam machinalnie nie patrzac w terminal, ale rachunek dostalam
    prawidlowy.

    Dzieki za sugestie.

  • 2. Data: 2005-08-17 15:53:41
    Temat: Re: Oszukana?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2005 17:29:36 +0200, "Iwona" <d...@w...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >pomiedzy rachunkiem ktory wystawil mi kasjer na stacji a danymi w
    >internecie. Na rachunku jest mniej wyplacone, a w internecie jest kwota

    Poczekaj aż transakcja zostanie rozliczona. Jeśli będzie różna od kwoty na
    rachunku, a twój bank nie pobiera prowizji za transakcję, to reklamuj.

  • 3. Data: 2005-08-17 16:32:51
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Iwona wrote:
    > Czy moglo dojsc do oszustwa ze strony pracownika stacji. Fakt faktem
    > kwote zatwierdzilam machinalnie nie patrzac w terminal, ale rachunek
    > dostalam prawidlowy.

    Pisząc rachunek masz na myśli paragon z rukarki fiskalnej czy wydruk z
    terminala obsługującego karty płatnicze?
    Jeżeli paragon, to kasjer mógł się pomylić wpisując ręcznie kwotę na
    terminalu.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2005-08-17 20:34:33
    Od: "Iwona" <d...@w...pl>

    Bank zadnej prowizji nie pobiera, a tranzakcje od razu widze w internecie na
    stronie banku

  • 5. Data: 2005-08-17 20:37:45
    Od: "Iwona" <d...@w...pl>

    Mam na mysli paragon z kasy fiskalnej. A czy to pomylka czy umyslne wpisanie
    to kasjer wie najlepiej.
    Pytanie: Czy suma na paragonie z terminala i z kasy fiskalnej moze sie
    roznic?

  • 6. Data: 2005-08-17 20:38:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Iwona wrote:
    > Bank zadnej prowizji nie pobiera, a tranzakcje od razu widze w
    > internecie na stronie banku

    Reklamuj.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 7. Data: 2005-08-17 20:47:38
    Od: "Mariusz" <m...@o...pl>

    popieram reklamację !!!
    stracisz na tym pewnie więcej czasu niż wypicie piwa za te 4 zeta które
    straciłaś.
    moja rada:
    jak sytuacja się powtórzy wyjedź do szkocji, otwórz tam konto i ciesz się
    życiem !!
    powodzenia w reklamacji !!

  • 8. Data: 2005-08-17 20:48:04
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik "Iwona" napisała
    > Mam na mysli paragon z kasy fiskalnej. A czy to pomylka czy umyslne
    > wpisanie to kasjer wie najlepiej.
    > Pytanie: Czy suma na paragonie z terminala i z kasy fiskalnej moze sie
    > roznic?

    Oczywiście że mogą się różnić, jeżeli są przepisywane ręcznie z palca ;-)
    A masz wydruk z terminala? Jaka jest na nim kwota?

    Bogdan B.

  • 9. Data: 2005-08-17 21:06:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Mariusz wrote:
> [...]
    > które straciłaś.
    > moja rada:
    > jak sytuacja się powtórzy wyjedź do szkocji, otwórz tam konto i ciesz

    Masz fajne podejście. A piwo to lepiej wypić samemu niż fundować jest
    jakiemuś uczciwemu inaczej. Po to wymyslono reklamację, żeby z niej
    korzystać.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 10. Data: 2005-08-17 21:35:51
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2005 22:34:33 +0200, "Iwona" <d...@w...pl> wklepał(-a):

    >Bank zadnej prowizji nie pobiera, a tranzakcje od razu widze w internecie na
    >stronie banku

    Od razu to chyba widzisz blokadę. Mówisz o historii rachunku?