  • 1. Data: 2005-08-17 06:49:10
    Temat: Millenium kredyt hipoteczny - a jednak mozna
    Od: "z2872" <2...@...wp.pl>

    Okazało się ze jednak można. :-)
    "Obiecano" mi kredyt przy dochodzie 1200 zł netto na 2 osoby 44 tys. zł
    kredytu na mieszkanie wartości 90 tys. na 30 lat. CHF 2,10%
    Prowizję wpłacam na początku.
    Raty malejące bo chcę wcześniej spłacić (będzie korzystniej) - ma być bez
    dodatkowych kosztów
    Oczywiście dopiero po tych 3 latach.
    Kilkanaście złotych do raty z racji ubezpieczenia na życie i mieszkania.
    Jeszcze nie wiem ile na dzień dobry będzie mnie kosztować hipoteka + jakieś
    durne zaświadczenia z krusu i urzędu gminy bo kurde blade mam 2 ha ziemi
    :-( (idiotyzm)
    Mam załozyć konto ROR do obsługi kredytu i do końca nie wiem jakie to
    pociągnie koszty (będzie to moje pierwsze konto bankowe)
    Co do banku to raczej nie mam wyboru. W grę wchodzi jeszcze PTF (2,46%) +
    prowizja w kredycie + straszna dowolność ustalania oprocentowania. Chyba
    Millenium ma oprocentowanie ustalone na sztywno a nie od decyzji
    kierownictwa banku :-)

    Jeśli w jakimś miejscu jestem w błędzie albo czegoś nie doczytałem (może
    jakieś kruczki) to proszę Was o sprostowanie oraz o spostrzeżenia na temat
    tego banku. Jak to może wyglądać terminowo?Wprowadzić mam się dopiero pod
    koniec listopada a wszelkie formalności załatwić wcześniej i czekać na
    klucze (trzeba będzie płacić już wczesniej raty :-(.

    Pozdrawiam
    zch

  • 2. Data: 2005-08-17 08:22:11
    Temat: Re: Millenium kredyt hipoteczny - a jednak mozna
    Od: Antol <g...@w...pl>

    z2872 wrote:

> [...]
    > prowizja w kredycie + straszna dowolno?ae ustalania oprocentowania. Chyba
    > Millenium ma oprocentowanie ustalone na sztywno a nie od decyzji
    > kierownictwa banku :-)
    >
    > Je?li w jakim? miejscu jestem w b??dzie albo czego? nie doczyta?em (mo?e
    > jakie? kruczki) to prosz? Was o sprostowanie oraz o spostrze?enia na temat
    > tego banku. Jak to mo?e wygl?daae terminowo?Wprowadziae mam si? dopiero pod
    > koniec listopada a wszelkie formalno?ci za?atwiae wcze?niej i czekaae na
    > klucze (trzeba b?dzie p?aciae ju? wczesniej raty :-(.

    Konto zalozy ci bank, darmowe.

  • 3. Data: 2005-08-17 22:35:34
    Od: " Kay" <z...@g...pl>

    z2872 <2...@...wp.pl> napisał(a):

    > Mam załozyć konto ROR do obsługi kredytu i do końca nie wiem jakie to
    > pociągnie koszty (będzie to moje pierwsze konto bankowe)

    Wez sobie Millekonto Premium. Jako ze masz kredyt hipoteczny to opłata za
    prowadzenie rachunku (normalnie to 15 PLN/miesiac) jest zniesiona. W zamian
    za to masz:
    - darmowe przelewy przez Millenet
    - darmowe zlecenia stałe
    - darmowe wypłaty kartą debetową w bankomatach millennijnych i euronetowych
    i pewnie jeszcze cos ale to sprawdz sobie juz w banku...

    K.